Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved starte en virksomhed op, hvor vi skal sælge sports services til Hoteller og større virksomheder i DK. Vores arbejds navn har været Running Rhino sports services, fordi vi syntes det signalerede noget med power o.s.v.  Problemet er bare at det ikke rigtig klinger!
Jeg ville meget gerne have jer til at hjælpe mig med nogle forslag!
 
Vores koncept er kort fortalt at sælge fysiske aktivitets oplevelser til grupper og enkeltpersoner. Vi arbejder ikke med teambuilding o.s.v., men fokuserer 100% på den gode oplevelse, i de smukkeste omgivelser.
Vi leverer en komplet serviceydelse som inkluderer instruktør, udstyr og transport, og vi henvender os til et kundesegment som ønsker at betale for at blive forkælet.
 
Jeg har set at i er kommet med ekstremt man gode bud, så jeg håber i kan hjælpe mig også
 
Bedste hilsner
 
Kristian

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
er det sådan en slags træningscenter, som I placere på hotellet?
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, det er det ikke. Vi vil i de fleste tilfælde bruge de faciliteter der er hos den enkelte kunde. Men konceptet skal opfattes som en nem mulighed for at tilbyde fysisk aktivitet.
Vi har et stort netværk af instruktører, som vi udbyder gennem et specielt udviklet bookingsystem.
 
Kristian
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Kom så med det helt rigtige navn......jeg ved i har dem
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinner transportable -> Sport transportable -> tranSPORTable

 
mvh. Bo Jensen
Butik Go''aften
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)