Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har fået en lille ny i familien www.pigespil.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej derude kære Aminoer.

Vi har lige ladet en af vores gaming site www.pigespil.dk gennegå en renovering fra top til tå)
derved kunne vi godt tænke os at få lidt ris og ros med på vejen, siden henvender sig til piger i aldersgruppen 6 til 10 år.

med venlige hilsner
www.pigespil.dk
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser godt ud.

Et par små ting:

- Få lavet et Favicon

- Menupunktet "Flere spil" har en pil, så det ligner en fold-ud menu. Det er irriterende, når den så ikke folder ud, men åbner en ny side. Nu gør det nok ikke så meget på denne side, men jeg ville fjerne pilen.

- Nogle af teksterne har en del kommafejl, så de bliver lidt forstyrrende at læse

En mere teknisk kommentar:

- Din HTML outline er mærkelig:

  1. No text content inside H2
    1. Untitled NAV
  2. Pigespil.dk er online spil til piger
    1. Gratisspil også for børn
    2. Sjove spil på nettet
    3. NYESTE SPIL
      1. Quick links
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Heh, min datter nåede lige at se siden og skreg nærmest op: "må jeg spille det nu!?!"

Designet appellerer ihvertfald til min datter.

På minussiden blev jeg lidt forfærdet (måske lidt "stødt") over velkomstteksten. Selvom min datter er af hunkøn betyder det ikke at overfladiske superstjerner som Paris Hilton er sagen.  Personligt ser jeg helst at småpiger ikke aspirerer til Paris Hilton og andre jetset-tøser. Men det er selvfølgelig en smagssag.

Efter at have læst velkomstteksten grovsorterer jeg i hvilke spil hun må og ikke må spille.

Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christina

Tak for din test af www.pigespil.dk også lige med din egen datter, det er bare super)

Forstår udmærket godt din tanke omkring Paris Hilton Etc. det er noget jeg vi bede vores web master om at tage højde for fremad rette, samtidig tage et kig på de exciterende spil.

mange tak for hjælpen)

Vh.

www.pigespil.dk
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal lige sige at den er rigtig flot, jeg har selv 2 piger der også syntes siden er egnet deres smag.

Hvor får du spillende fra, er de automatisk indsat fra et program ? 

Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :


www.pigespil.dk

TomN:

Skal lige sige at den er rigtig flot, jeg har selv 2 piger der også syntes siden er egnet deres smag.


Hvor får du spillende fra, er de automatisk indsat fra et program ? 





Hej Tom

Vi har etablereret et samarbejde med et web bureau som p.t og fremadrette vil tage sig af det tekniske;-)

Så der må jeg desværre være dig svar skyldig..

Vh.

PIGESPIL.DK
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)