Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode steder/firmaer til at lave webshop ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .. 
Som overskriften siger, så søger jeg et godt sted/firma som kan lave en komplet webshop? Dvs med det hele, kortbetaling, googlesøgning osv.
Nogle som kender nogle eller har gode erfaringer ?

Med venlig hilsen
Louise . 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise.

Der er massere herinde der kan hjælpe dig med dette, men for at få det bedst mulige resultat ville følgende resultater gavne dit indlæg meget:

- Hvad er dit budget?

- Hvor stor er webshoppen

- Skal det være et unikt design eller skabelon? 

- Bestemt system du ønsker det i? 

Mvh 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon. 

Jamen så billigt som muligt, MEN skal være ordenligt . Har kigget på nettet og har fundet til f.eks 27.000 kr og det synes jeg er overkanten.
Ved ikke hvor stor den skal være. Den skal bruges til salg at tøj og sko, med betaling kort osv. Ved ikke om det giver dig et svar :)
Det må gerne være unikt, men en skabelon gør hellere ikke noget, skal som sagt bare være flot, overskueligt og moderne.
Og du siger bestemt systemt ? Tja, hvis jeg vidste hvad du mener med system så kunne jeg svare dig ;) er grønt hvad angår hjemmesider ..

Mvh  

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise.R:
Hej .. 
Som overskriften siger, så søger jeg et godt sted/firma som kan lave en komplet webshop? Dvs med det hele, kortbetaling, googlesøgning osv.
Nogle som kender nogle eller har gode erfaringer ?

Hvorfor ikke selv lave en http://www.amino.dk/forums/t/204477.aspx Det er nemt og selveste betalings vejene er moduler  eks Prestashop laves med 1klik system.. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Umiddelbart lyder det som om at et Prestashop baseret på et template ville være nok til dine krav ;o) Det kan du finde mange steder - rigtig billigt endda. 

Du kan prøve at kontakte Kristian Rørbye herinde fra, han ejer siden: http://www.prestadesign.dk - jeg er sikker på at han kan give dig et godt tilbud :-) 

Mvh

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Louise,

Tag et kig forbi www.Andiie.dk/webshop/ og læs mere om hvad vi kan tilbyde. Har du spørgsmål eller vil vide andet, skal du være mere end velkommen til at skrive til mig på Andreas(a)Andiie.dk

Mvh.

Andreas Kretzschmer

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Louise.

Jeg har udviklet min shop igennem de sidste 4 år, så har en komplet shop liggene fuldt søge optimeret og meget nem at finde ud af i admin, med kort betaling og det hele. prisen er 15000 kr. med opsætning og ændring af farver og dit eget banner (hvis du ikke selv har et liggende).

I starten giver jeg dig en instruktion på hvordan den fungerer, så du selv fremover kan tilføje dine produkter m.m., du kan også tilføje musik til dine produkter hvis det er det du har brug for. som sagt en komplet og velfungerende webshop med alt du behøver for at komme i gang. samme som www.exotictrade.dk shoppen er på dansk/engelsk men kan nemt tilføjes flere sprog.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Louise

Hvis du har mod på at opbygge din webshop selv og blive lidt klog på hvordan du selv lægger nye produkter op og ændrer i priser og lignende. Så kan jeg anbefale SmartWeb, som er et brugervenligt system. 

Når du opretter en gratis demo hos SmartWeb, får du 35 designs at vælge i mellem og du kan selv uploade dit logo m.m. og opbygge din shop, uden at kende til kodning overhovedet. Hvis du skal have ændret nogle farver eller ligende så ringer du bare ind til Smartweb teamet. Smartwebs kundeservice medarbejder plejer også at være flinke til at rådgive en, i alt fra betalingsgateways, logistik, lagerhoteller, økonomisystemer, SEO, AdWords, Google Analytisk og generelt markedsføring af ens webshop. Så man får meget rådgivning med og så koster en shop ikke meget mere en et mobil abonnement.

En SmartWeb Webshop koster fra 299 Kr. pr. mdr. Der er ingen oprettelsesgebyr. Du får gratis dansk support, danske manualer og videoer der trin for trin viser dig hvordan du skal opbygge din webshop. Systemet er meget Google venlig - så du får en god chance for at komme til tops. Paypal er en del af pakken og en betalingsgateway til Nets (PBS) koster 139 Kr. pr. mdr. Du binder dig kun for 6 mdr. af gangen.

Her kan du se hvad andre SmartWeb bruger synes om systemet: http://www.trustpilot.dk/review/smartweb.dk

Link til SmartWebs hjemmeside, hvor du kan se alle de eksterne systemer SmartWeb kan integreres med i takt med at du får brug for det: http://www.smartweb.dk/shop-integrationer/

Med venlig hilsen

Maibritt 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise.

Et godt sted at starte, er med at finde ud af hvilke funktioner din shop skal have. Du nævner selv bl.a. betalingsmuligheder og mulighed for søgemaskineoptimering.

Andre ting kunne være mulighed for konfigurerbare produkter (det samme produkt i eks. forskellige farver og størrelser) om der er begrænsninger i antal kategorier og produkter, skal du have en mobilversion med, eller er du mere interesseret i at designet tilpasser sig en smartphone.

Så hvis jeg var dig ville jeg lave en liste over hvad du synes din shop skal kunne, og så dele den op i "nice" to have og "need" to have. På den måde kan du langt bedre sammenligne hvad de enkelte leverandører tilbyder dig.

Vi har lavet en basisløsning med det vi mener man som minimum bør have, den kan du eventuelt tage udgangspunkt i, og så bygge ovenpå derfra.

Hvis du har spørgsmål er du selvfølgelig altid velkommen til at skrive eller ringe.

Held og lykke med shoppen

Med venlig hilsen

Lars

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er helt ny i det vil jeg anbefale dig at tage fat i en hosted shop. Her er http://www.shoporama.dk/ et rigtig godt tiltag som er helt fremme blandt de aller bedste. 

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)