Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger iværksættere, der vil starte virksomhed i udlandet

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksætter, ja dig på den anden side af skærmen 

I forbindelse med en artikel til Berlingske søger jeg en iværksætter, der vil springe Danmark over og i stedet starte virksomhed i udlandet. Jeg vil gerne høre om dine tanker og overvejelser, om hvorfor du vil starte i udlandet. 

Jeg håber, du har lyst til at hjælpe mig. 

Venlig hilsen Thomas Albrektsen, journalist på Berlingske 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Jul 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

Hvor vil du have, at man skriver til dig henne? :-) 

Med venlig hilsen,

Christian 

Tilmeldt 26. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg er netop i gang med at starte virksomhed i Spanien, dog med export til Danmark.
Så vis jeg kan bruges må du sige til :) 

Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

Har netop oprettet virksomheder for 2 klienter i udlandet. Hhv. én i Dubai og én i Thailand. Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du vil høre generelt, hvorfor de fleste placerer sig uden for Danmark, og min klient, som har oprettet selskab i Thailand, vil med glæde også besvare dine spørgsmål.

Du kan skrive til mig enten her på amino, på min mai ki@ki-cal.dk eller ringe mig op på 28515970.

Mvh

K.I. Consulting & Law

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - desværre startede jeg tilbage i januar, i holland - kunne ellers være spændende :D

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Trekbooking.com ApS Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg lancere et kæmpe og globalt trekking website om én måned i Nepal. Har arbejdet fra Nepal det sidste 1 år og 3 mdr og kan gå hele processen igennem med dig. 

Jeg er 28 år gammel, har 6 års baggrund i A.P. Møller Mærsk (været igennem deres talent program også), men iværksætter-livet kaldte sidste år i januar og jeg sagde derfor op. 

Ret sikker på du kan lave en solid historie. Giv et kald på 51665799, hvis interesse. Jeg sender også meget gerne et link til dig, hvor du kan se hjemmesiden der lanceres snarligt. 

Bedste Hilsner

Rasmus 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Nu er jeg godt nok taget tilbage til Danmark (og er idag studerende, midlertidigt i Danmark), men jeg tog afsted for nogle år siden til Peru og endte med at starte virksomhed både der og i Chile.

Hvis det er interessant, er du velkommen til at smide mig en email.

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Trekbooking.com ApS Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

....det skal tilføjes at jeg også har IT-virksomhed i Nepal...

Mvh

Rasmus

Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Sikker handel ApS Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei Thomas, 

Jeg har opfundet en løsning der gør at man kan lave online slutsedler som underskrives med NemID

Vi har i sidste uge klikket www.sikkerbilhandel.dk online og kommer med portaler for Scooter, både, Campingvogne, Hest m.m. og meget mere. 

Vi springer ikke Danmark over men afprøver konceptet og senere skal vi i samarbejde med NemID indtage Sverige og Norge til at starte med. 

En lille forklaring på video https://www.facebook.com/photo.php?v=161453714049266&set=vb.108218976018286&type=2&theater 

Kan det være interessant at skrive lidt omkring dette ( Sikker Handel ApS

Med venlig hilsen

Jacob Højgaard Ohlsson

Partner

Phone:  +45 42920000

Stie www.sikkerbilhandel.dk 

Mail: Jho@sikkerhandel.net

Citat fra Sikker Bilhandel:
"Via Sikker Bilhandel kan du nemt og sikkert handle brugte biler. Med vores løsning kan man i forlængelse af en bil-annonce oprette en online slutseddel, som herefter underskrives digitalt af sælger og køber af bilen. Den digitale underskrift foretages med NemID, som du sikkert kender fra din netbank."

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Jeg er sammen med min kammerat Rasmus Holdt, flyttet til Sverige for nyligt hvor vi driver vores virksomhed fra med en 3. partner. Vi har drevet virksomhed i Danmark i et halvt års tid, men er nu rykket til udlandet for at vokse yderligere. Vi er begge 18 år gamle, og vores svenske partner 31 år. 

Du kan kontakte os på kontakt@elekcig.dk, hvis du finder det interessant.  

God dag!

Mvh Emil
HE Media ApS
Elekcig AB 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)