Er der nogen der kan anbefale et godt edb program til drift i butikker. Det skal kunne arbejde sammen med Webshoppen, der skal være debitorstyring, lagerstyring og i det hele taget må det gerne være så funktionelt som muligt.
Jeg har hørt godt om C5, men også hørt at det koster voldsomt hver gang der skal justeres, eller ringes til en tekniker.
Håber nogen har et godt bud eller kan fortælle om deres egne erfaringer og ikke mindst hvor et evt program kan købes, der skal være mulighed for løbende service / opdatering.
Hej Peter Jeg så i en butik i Rødovre som solgte fotoudstyr at der var en computer på desken. Her tastede du det ind du købte i butikken og betalte via. web. Så man kan sige det var webshoppen som også fungerede i butikken. Smart måde at gøre det på. Man undgår at skulle investere i kasse og have kontanter liggende, samtidig med besparrelse på diverse systemer.
Nu arbejder vi mest med C5, men har en del erfaringer med detail systemer
Vi benytter et program der hedder DDB-Detail, som er helt sit eget program og som så kan integreres med et økonomisystem hvis man vil det. Du kan se mere om det her: http://www.ddb-data.dk/produkter123
Du er også altid velkommen til at ringe eller skrive og få en snak om hvad i kunne have brug for.
Med Venlig Hilsen Bent B. Pedersen
HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk
Tak for hurtigt svar Ronni...vi er dog etableret med flere butikker allerede, så vi har kasse og alt det der hører til, vi ville slet ikke kunne undvære en kasse.......
Tak for link Bent, jeg kigger på det......Vores system kører ok nu, vi vil bare gerne optimere det, gerne med noget hvor der er muligheder for at bygge på, det eneste som dog skræmmer mig at dog konsulenter som tager 1500 kroner i timen for at tage telefonen eller yde service på f.eks C5. Det er egentlig det som har afholdt mig fra at købe det nu, så ville jeg checke herinde for alternativer...
Vi leverer blandt andet assistance i forbindelse med opsætning og udvikling omkring e-conomic. Og det er til priser der ligger laaaangt under 1500 kr / time.
Vi kigger gerne på dine konkrete behov og laver et oplæg til dig.
Du er velkommen til at kontakte mig eller tage et kig på www.ekontoret.dk
Pæn hjemmeside i har , det er måske ikke helt uinteressant, har lige siddet og luret lidt.
Grundlæggende har jeg brug for 5-10 stationer som kan tale sammen, men som stadig skal styres centralt med tilbud og den slags. ligeledes skal man kunne se hvad der er på lager og hvorhenne. En revisor har jeg allerede som jeg er meget glad for, men hvis systemet er brugervenligt for hende er det selvfølgelig et plus. jeg kigger lidt mere på det og skriver evt en mail til dig.
Du kan tage et kig på systemet SALDI, som både er et økonomi- og kassesystem. Der er god lagerstyring med mulighed for flere lagre, det kan integreres med webshop osv. Du kan kigge lidt på http://www.bizsys.dk/saldi-okonomisystem og http://www.bizsys.dk/kassesystem-billigt. Systemet kører i en browser, og kan køre med touch skærme, iPad's eller en hvilken som helst PC. Abonnementet er slet ikke dyrt, og konsulenttimer til konfiguration mm. ligger også langt under DKK 1500.
Du er meget velkommen til at tage fat i mig på sme@bizsys.dk for uddybende spørgsmål.
Hej Perter Stod i din situation sidste år og valgte MICROCOM sammen med Shoporama som integrere. Du er velkommen til at se det i Roskilde eller Næstved Du kan se kontakt Info på www.kenn.dk og webshoppen på wwww.fashionbox.dk Mvh kenn
Vi er en virksomhed beliggende i Odense som laver edb systemer til drift i butikker og har gjort det de sidste 30 år. www.microcom.dk hvis du vil læse lidt om os. Vi har et par farvehandlere allerede som kunder som er glade for os og vores system easyPOS.
Hvis det er ok, vil jeg gerne vise dig vores system som helt sikkert kan opfylde alle dine ønsker.
Og som Kenn skriver, så integrerer vi også til webshops. Nærmere sagt 9 forskellige.