Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket edb-program skal jeg vælge til butiksdrift ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Er der nogen der kan anbefale et godt edb program til drift i butikker. Det skal kunne arbejde sammen med Webshoppen, der skal være debitorstyring, lagerstyring og i det hele taget må det gerne være så funktionelt som muligt.

Jeg har hørt godt om C5, men også hørt at det koster voldsomt hver gang der skal justeres, eller ringes til en tekniker. 

Håber nogen har et godt bud eller kan fortælle om deres egne erfaringer og ikke mindst hvor et evt program kan købes, der skal være mulighed for løbende service / opdatering.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter
Jeg så i en butik i Rødovre som solgte fotoudstyr at der var en computer på desken.
Her tastede du det ind du købte i butikken og betalte via. web.
Så man kan sige det var webshoppen som også fungerede i butikken.
Smart måde at gøre det på. Man undgår at skulle investere i kasse og have kontanter liggende, samtidig med besparrelse på diverse systemer.

Det var måske værd at overveje ,-)

Sætte en stor skærm op med e-shop.

De Bedste Hilsner
Ronni 

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Nu arbejder vi mest med C5, men har en del erfaringer med detail systemer Smile

Vi benytter et program der hedder DDB-Detail, som er helt sit eget program og som så kan integreres med et økonomisystem hvis man vil det. 
Du kan se mere om det her: http://www.ddb-data.dk/produkter123

Du er også altid velkommen til at ringe eller skrive og få en snak om hvad i kunne have brug for.

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar Ronni...vi er dog etableret med flere butikker allerede, så vi har kasse og alt det der hører til, vi ville slet ikke kunne undvære en kasse.......

Tak for link Bent, jeg kigger på det......Vores system kører ok nu, vi vil bare gerne optimere det, gerne med noget hvor der er muligheder for at bygge på, det eneste som dog skræmmer mig at dog konsulenter som tager 1500 kroner i timen for at tage telefonen eller yde service på f.eks C5. Det er egentlig det som har afholdt mig fra at købe det nu, så ville jeg checke herinde for alternativer...

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Lidt afhængigt af din webshop så tag et kig på www.e-conomic.dk .

Vi leverer blandt andet assistance i forbindelse med opsætning og udvikling omkring e-conomic. Og det er til priser der ligger laaaangt under 1500 kr / time.

Vi kigger gerne på dine konkrete behov og laver et oplæg til dig. 

Du er velkommen til at kontakte mig eller tage et kig på www.ekontoret.dk 

Mvh

Niels

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Pæn hjemmeside i har , det er måske ikke helt uinteressant, har lige siddet og luret lidt.

Grundlæggende har jeg brug for 5-10 stationer som kan tale sammen, men som stadig skal styres centralt med tilbud og den slags. ligeledes skal man kunne se hvad der er på lager og hvorhenne. En revisor har jeg allerede som jeg er meget glad for, men hvis systemet er brugervenligt for hende er det selvfølgelig et plus. jeg kigger lidt mere på det og skriver evt en mail til dig.

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Tak - du siger bare til.

Jeg bor privat i Værløse og stiller gerne op til et personligt møde. Helt uforpligtende naturligvis.

Mvh

Niels

Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Du kan tage et kig på systemet SALDI, som både er et økonomi- og kassesystem. Der er god lagerstyring med mulighed for flere lagre, det kan integreres med webshop osv. Du kan kigge lidt på http://www.bizsys.dk/saldi-okonomisystem og http://www.bizsys.dk/kassesystem-billigt. Systemet kører i en browser, og kan køre med touch skærme, iPad's eller en hvilken som helst PC. Abonnementet er slet ikke dyrt, og konsulenttimer til konfiguration mm. ligger også langt under DKK 1500.

Du er meget velkommen til at tage fat i mig på sme@bizsys.dk for uddybende spørgsmål.

/Søren

www.bizsys.dk - økonomisystemer, kassesystemer, indløsningsaftale, BRIK systemer

Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 20
Fra  Fashionbox.dk Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Perter
Stod i din situation sidste år og valgte MICROCOM sammen med Shoporama som integrere.
Du er velkommen til at se det i Roskilde eller Næstved
Du kan se kontakt Info på www.kenn.dk og webshoppen på wwww.fashionbox.dk
Mvh kenn

Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 16
Fra  Microcom Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter....

Vi er en virksomhed beliggende i Odense som laver edb systemer til drift i butikker og har gjort det de sidste 30 år. www.microcom.dk hvis du vil læse lidt om os.
Vi har et par farvehandlere allerede som kunder som er glade for os og vores system easyPOS.

Hvis det er ok, vil jeg gerne vise dig vores system som helt sikkert kan opfylde alle dine ønsker.

Og som Kenn skriver, så integrerer vi også til webshops. Nærmere sagt 9 forskellige.

Men sig til hvis jeg må kontakte dig.

Fortsat go aften ;)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)