Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Da jeg snart lanchere min nye webshop kunne jeg godt tænke mig feedback på hvad der kunne være bedre, hvad der er godt, diverse fejl og mangler. 

jeg kan starte med at fortælle lidt om shoppen:

Hos Greatskin.dk har vi en mission. Vi ønsker at være landets fortrukne valg indenfor kosmetik og hudpleje. Med en kombination af skarpe priser og kvalitets produkter, har vi sat os for, at alle fortjener en sund hud uden at det skal koste en bondegård.

- Vi ønsker at være landets billigste valg hvad angår kosmetik og hudpleje produkter. Derfor har vi et skarpt udsyn til vores konkurrenter, som vi jævntligt kontrollerer, samt et skarpt købsmandskab der sikre høj kvalitet til skarpe priser.

- Derudover har vi også et stort ønske om at alle vores produkter har høj kvalitet. Slut med hokus-pokus markedsføring, som lover mere end det holder! Hvert produkt skal være fyldt med en kombination af dokumenterede effektive ingredienser, som resulterer i en sund og smuk hud.

Se webshoppen www.greatskin.dk  

Aminoer kan få 15 % rabat på shoppen med koden AMINO

venlig Hilsen
M-Trade 

 

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også starte med sige at jeg har ansøgt om indløsningsaftale og allerede har aftale med Quickpay. 

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg sige tillykke med webshoppen - derefter er der en række ting som bør ændres: 

1. Få din "Tilføj til kurv" knap højere op på produksiderne. - Det er dumt at man skal scrolle helt ned for at kunne få produktet i kurven. 

2. Fanen "bliv en del af Greatskin" ? Jeg kan ikke lige se formålet med den - søger i medarbejdere eller hvordan? + Dette punkt vil jeg nok placere i footeren. 

3. Gør din kurv mere synlig - den er helt gemt oppe i højre hjørne. 

4. Rigtig fint lavet med en gratis prøve. Men hvorfor skal man blot betale 12 kr. i fragt på den gratis prøve men betale 25 kr ved andre produkter? Hvis folk læser at i kun bruger 12 kr på at sende, men at man dog skal betale 25 kr i fragt ved andre produkter, føler de sig så ikke snydt? 

5. Din kurv-side bør der lige kigges på. "Remove" bør ændre til dansk + "Ting" bør ændre til "Produkter" eller noget andet. 

6. Ved check ud skal man vælge land - er det nødvendigt? Er webshoppen ikke kun forbeholdt Danmark (indtil videre) ? :)

Ellers en meget fin webshop - held og lykke med salget :) 

Mvh

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt ud. Må jeg høre hvilket template du har brugt og hvilken e-handelsløsning du har valgt? :)

KH 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon Andersen. 

Dejligt med en der endelig gad byde ind med lidt feedback :)

Jeg vælger lige at svare i punktform ligesom du stiller det op for at gøre det mere overskueligt.

1. Det har du 100 % Ret i, jeg må lige ind og tjekke i koden og finde ud af hvordan jeg gør det.
2. Du har ret den er naturligvis ikke så vigtig at have i toppen, så den vil jeg helt klart flytte ned med det samme.
3.Du mener have et billede med en kurv så der kommer lidt farver på den ?
4.Der er naturligvis en grund til at forsendelsen kun koster 12,- Kr ved en gratis prøve, og det er vægten, den gratis prøve bliver sendt som brev der vejer imellem 0-50 gram som vil sige at det koster 8,- kr og sende + emballage og diverse ting der skal på. 
Derimod når folk bestiller de andre pakker kommer prisen på forsendelse til at ligge 25-45,-kr da vægten varierer imellem 250-500 gram :) 
5. Den knap skal jeg selvfølgelig også have ændret i koden med det samme!
6. Jeg har haft lidt problemer med den da jeg ikke har fundet hvor jeg kan slette de andre lande i checkout modulet.  

Simon Andersen:
Ellers en meget fin webshop - held og lykke med salget :) 

Mange tak for feedback, der er altid noget man kan gøre for at optimere på sin shop, men når man har set på sin shop i flere timer kan man nogen gange se sig lidt blind på det. 
 

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

M-Trade:
3.Du mener have et billede med en kurv så der kommer lidt farver på den ?

Jep. Bare et eller andet billede eller farve som kan skabe lidt fokus på kurven. 

M-Trade:
4.Der er naturligvis en grund til at forsendelsen kun koster 12,- Kr ved en gratis prøve, og det er vægten, den gratis prøve bliver sendt som brev der vejer imellem 0-50 gram som vil sige at det koster 8,- kr og sende + emballage og diverse ting der skal på. 

Derimod når folk bestiller de andre pakker kommer prisen på forsendelse til at ligge 25-45,-kr da vægten varierer imellem 250-500 gram :)

Arh okay - det forklare jo det hele. :) 

Opdater endelig tråden når punkterne er blevet rettet - så kigger vi lige en sidste gang på den :) 

Mvh

Simon Andersen

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Banneret på forsiden: 

Page not found

Sorry, we couldn't find this page.

http://greatskin.dk/pages/gratis-pr-ve

"Denne blackmask" øverst - burde det ikke linke til masken eller noget?

under "Tror du ikke på det virker"

har du sat et nutids-r på som ikke skal være der i ordet røre(r)

2 steder  i samme afsnit har du skrevet blaskmasken  i stedet for black

http://greatskin.dk/products/hvid-collagen-ansigtsmaske-1-stk

øjnemaske i stedet for øjenmaske

At masken altid er under krops temperatur lyder lidt for hokus pokus? Det lyder ikke lige som noget der er e=mc2

http://greatskin.dk/products/natural-collagen-eye-mask-6-stk

Produktet er forseglet på en speciel måde? Hvordan er det så?

http://greatskin.dk/pages/kontakt


Har i en fysisk butik? Hvis ikke have jeg omformuleret åbningstider 

Det var lige de ting jeg bed mærke i :)


Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige en hurtig ting jeg bed mærke i under Om os
"Og er del af M-trade"
Skal måske rettes til
"Og er en del af M-trade"
Tillykke med siden!

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

filiphøyer:

Bare lige en hurtig ting jeg bed mærke i under Om os
"Og er del af M-trade"
Skal måske rettes til
"Og er en del af M-trade"
Tillykke med siden!



Det er nu rettet ! Tak for det! Alt hjælper små og store fejl !  

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke andre der har nogle ting de vil af med/ting vi kan gøre bedre? 
Jeg kan også sige at ordrene er strømmet ind igår og idag !  

Hvis du vil teste produktet gratis kan du også gøre det her: http://greatskin.dk/products/gratis-pr-ve-blackmask den har vi oplevet stor popularitet ved! Vi håber at den funktion kan være med til at skabe kundeloyalitet i starten og at dem der prøvet produktet vender tilbage for mere. :-) 
 

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)