Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 mands ingeniørfirma. Hvilket time-registreringsprogram passer til os ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg og en kammerat vil opstarte et lille rådgivende ingeniørfirma. Og det næste punkt på listen, er timesagsstyring og revision. I mit nuværende firma, benytter de Autopilot, og her kan jeg se fordelene med automatisk generede fakturaer.

Alle jeg spørger, siger at det vil være en fordel, hvis ens timesags/fakturasystem kan integreres med bogføringssystemer f.eks. E-conomic, da man derfor let kan udveksle oplysninger. Nogle revisorer kræver dette (f.eks. online bogføringsfirmaer).

Jeg har kig på Time-log til timeregistrering. Og så vidt jeg kan læse mig frem til, kan Time-log integreres til E-conomic som en del revisorer benytter. Prisen for TEAM koster 60 kr pr. bruger, og prisen for integrationen kan jeg umiddelbart ikke læse mig frem til.  Men jeg syntes at TEAM har en del mangler. F.eks. mangler der faktura efter fast pris/betalingsplaner samt kørselsregnskab. Man kan selvfølgelig vælge business, men jeg syntes at 195 kr pr. bruger er i overkanten.

Er der nogen der har den HELT rigtige løsning til et 2-mandsfirma som vores. Altså også en løsning som bogføreren syntes er en god (og derfor billig) løsning :-)

På forhånd tak

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser spændende ud. Men intempus kan ikke genere fakturaer, vel ?

Jeg tror at vi selv fører timer, udsender faktura, og så lader bogføreren om resten. Derfor vil jeg gerne have automatiseret fakturaprocessen :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)