Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste måder at bruge 600 kr i App Store

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Luxxus.dk Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal til at studere HA Almen pr. 1 september. I den andledning købte jeg en Macbook Air, på Apples hjemmeside, og fik et gavekort på 600 kr til deres AppStore.

Jeg har så i dag modtaget min computer, og nu sidder jeg og kigger de utallige apps igennem. 
Jeg søger derfor tips og tricks til hvordan mine 600 kr bruges bedst muligt. Her er de apps jeg har i "kurven" lige pt.

iStudiez - studenterkaleder
Pages - Apples Word
Keynote - Apples PP
Numbers - Apples Excel

Nogen der har prøvet overstående apps? 

Hvad har i på jeres computere? - og hvilke apps er et must have på sin studiecomputer. Spil er også en mulighed, men vil helst bruge pengene på mit studie relateret apps.

På forhånd tak

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Pages, Keynote og Numbers sparker røv i forhold til MS officepakken.. Specielt på en Mac. - Prøv dem evt. gratis i 30 dage før du køber :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

HA Almen på en Mac :-)  held og lykke, hvis du skal læse på SDU, hvor de bruger Megastat.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har MS Office på min Macbook, og derudover bruger jeg faktisk ikke rigtig andre programmer til studiebrug.

Jeg har dog også installeret Windows 7 som sekundær styresystem. Husk at stort set alt fra Microsoft er gratis, når man studerer, hvis man er tilmeldt MSDN (Undtagen Word, Excel og Powerpoint, som man dog kan købe billigt som studerende). Så hvis du skal bruge Windows, så burde du kunne få Windows 8 eller 7 ganske gratis.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:

HA Almen på en Mac :-)  held og lykke, hvis du skal læse på SDU, hvor de bruger Megastat.

 

Kører det ikke på Mac? Min kæreste skal læse HA der nemlig, og hun er mac fanatiker (desværre :P)

 

Mvh. Mathias

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:
Jeg har dog også installeret Windows 7 som sekundær styresystem. Husk at stort set alt fra Microsoft er gratis, når man studerer, hvis man er tilmeldt MSDN (Undtagen Word, Excel og Powerpoint, som man dog kan købe billigt som studerende). Så hvis du skal bruge Windows, så burde du kunne få Windows 8 eller 7 ganske gratis.

Er det ikke kun IT uddannelserne der har adgang til MSDN? Da jeg læste HA almen (for nogle år siden efterhånden) havde vi i hvert fald ikke. Da jeg efterfølgende startede på ITU havde vi adgang. Det kan selvfølgelig være det har ændret sig i mellemtiden.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip

Kan anbefale dig også at downloade lommeregner. Den bruger jeg dagligt på min Ipad på kontoret.

De Bedste Hilsner
Ronni 

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man ikke købe MS Office i app store? Hvis du kan havde jeg valgt dem. De er meget mere værd end Apples versioner.
Udover det har jeg ingen forslag desværre. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ikke rigtig styr på,hvem der har. Men jeg havde også adgang, da jeg læste kemi. Ellers tror jeg man selv kan købe adgang for næsten ingen penge. Selvfølgelig kun hvis man er studerende på et universitet.
Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang. Pages, Keynote og Numbers.. Kan man være sikker på at de fungerer med skolens printere ligesom almindelig Microsoft Office dokumenter? 

Og ellers - kan Pages-dokumenter "snakke" sammen med Word dokumenter f.eks.? 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)