Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Facebook Konkurrence App

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal have udviklet en Facebook Konkurrence App til en af vores Facebook-sider.

Er det muligt at en Konkurrence App responsive. Mange af de konkurrence app's til Facebook, som jeg har kigget på, ser ikke optimalt ud på en mobil-telefon. Det er blot den almindelige side som mindskes i størrelse. Normalt med responsive tilpasses design jo efter bredden så en to spaltet konkurrence bliver en-spaltet når man ser det på mobil.

Nogen herinde som har et eksempel på en responive konkurrece-app til Facebook eller kan man ikke det?

Nicolai

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolai,

Jeg er ikke selv stødt på nogen former for responsive muligheder i forhold til Facebook apps - men hvis du falder over nogen, så vil jeg ligeledes MEGET gerne høre omkring det :)

Bare lige for at være helt med - refererer du til Facebook app'en i tilknytning som en tab på din fanpage eller som "stand-alone" canvas-side? Medmindre det har forbigået mig fuldstændig og Facebook har ændret setuppet for tabs til, så fungerer Facebook tab apps ikke via telefonen.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

bsocial som laver vores Facebook App til Min Mave er udmærket. Den virker i hvert fald viralt via mobil når man sætter den rigtigt op. Men den er IKKE responsive. Jeg så gerne at den to-spaltede konkurrence blev én-spaltet på en mobil-telefon. Men det kan man så åbenbart ikke?

https://www.facebook.com/minmavedk/app_569416599748601

Giver det mening hvad jeg skriver. Det ville se bedre ud hvis højre spalten lagde sig under venstrespalten på en mobil-telefon (responsive)

http://screencast.com/t/nVHXGgK3Yri

Jeg ved nul og niks om Facebook, så du kan sagtens have ret i at jeg ønsker mig for meget :-)

Fra Brejning
Tilmeldt 20. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,

Jeg er helt med på hvad du ønsker og vi kan sagtens lave sådan en løsning til dig. Du kan ringe til Netboss Media i morgen og spørge efter Kasper og så kan vi aftale de nærmere omstændigheder.

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:
Jeg ved nul og niks om Facebook, så du kan sagtens have ret i at jeg ønsker mig for meget :-)

Du ønsker dig bestemt ikke for meget. Desværre er Facebook ikke så responsive (get it :) i forhold til hvad vi udviklere eller normale dødelige kunne ønske os af "nye" teknologiske fremskridt.

Den konkrete problematik her, tager udgangspunkt i at selve app'en køres igennem en iframe med en fastsat bredde - hvis den bredde kunne defineres i procenter kunne det måske kunne lade sig gøre, men fra et helt overordnet og strømlignet synspunkt, kan jeg godt forstå at det er no-go fra Facebook :)

Besøger du apps igennem din installerede Facebook app på telefonen, så burde din custom app ikke fungere - det har ihvertfald været et stort længerevarende problem med apps.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:
Men det kan man så åbenbart ikke?

Hej Frisch

Det kan man sagtens jo, men det du spørger efter er en "responsive" løsning, og dette er noget andet. En responsive løsning tilpasser sig den enkelte enhed procentvist.

Vi kan sagtens lave en version af jeres app til Min Mave, hvor de to kolonner er placeres ovenover hinanden, hvis man besøger app´en fra mobil. Det kræver bare en mobil-version af app´en og ikke en CSS-responsive løsning. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)