Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

interview med verdens bedste gamer - det vil jeg se!!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 1/19/2006 7:22:34 PM Forfatter: Sebastian De snakker om at Nintendo Rev kommer til at koste omkring 1500 kr. men det er nok noget vi får bekrætet ved E3 senere på året. Skal helt klart have den, selvom Xbox 360 også er meget fristende. Især de spil som er på vej fra Bungie og Bioware!

 
- Jeg læste lige i magasinet GEAR,   http://www.gear-online.dk/ At der kommer til at være en "fægte-mode" i controlleren, som fungerer trådløst på screen. Det er da hot-stuff til 1.500 spir!  Det virker bare utroligt hvis prisen er der, ift. xbox360 og PS3, som kommer til at koste en sjat mere en 360.
 
Jeg er spændt på at se grejet! 
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja jeg synes også det er vildt hvis de holder hvad de lover ang. prisen. Men grafikken bliver så heller ikke på højde med de 2 andre konsoller. Men må indrømme at jeg godt kan følge Nintendo i at gameplay er vigtigere end grafik. Uanset hvad skal jeg have Nintendo Rev, men nok også de 2 andre hvis der kan findes penge til det:-)
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/18/2006 3:15:29 PM Forfatter:The game

Kære amino-venner!

- Jeg har en udfordring. Jeg vil se denne udsendelse http://www.thecpl.com/league/?s=news&p=newsitem_945
Jeg kan ikke se CBS, og har ikke tænkt at investerer i noget der kan gøre det, for dette ene programsskyld. Jeg ved at ''60 minutes'' bliver sendt på tv3 (tror jeg nok) med noget forsinkelse. Jeg kan sku ikke vente...
Er det nogen der har et hint til, hvordan jeg kommer til at se dette ''not 2 miss'' interview med Johnathan ''Fatal1ty'' Wendel. en sand mester inden for FPS-genren.
Help. please... !
NB. - en dvd-skive med interviewet udløser et par flakser god vin... - eller 4 gode cigarer fra phillipinerne

 
- Jeg fik desværre ikke set interviewet, men CBS News har lagt udpluk ud på deres web. Jeg ville gerne have det hele, så hvis der er nogen der kan trylle det frem på en DVD-skive, står mit tilbud stadig ved magt
 
Han er en spændende personlighed i mine øjne. En appetitvækker fra interviewet kan findes her
 
 
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)