Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af flotte gavekort

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg søger en virksomhed, der kan lave nogle flotte gavekort.

Specifikation af gavekortene:

- Gavekortene skal sælges i min webshop, og skal derfor have en flot forside, der ser indbydende og topprofessionel ud.

- Om de laves på træ, pap, papir, metal eller andet er ikke vigtigt, men de må gerne være mere spændende, end bare en lille seddel.

- De skal kunne sendes i en kuvert (evt. boblekuvert) uden at gå i stykker.

- Det eneste grafiske element, jeg har, er firmalogo - og forsiden må gerne være lidt mere fiks at se på, end bare et logo.

- Fortrykt på / inden i hvert gavekort skal være beløb og en unik kode, der kan bruges til indløsning i min webshop.

- Der skal være gavekort med 5 forskellige beløb (men altså altid med en unik kode).

- Jeg vil foreslå at lave en emballage, der ser lækker ud, og evt en "alm. seddel" indeni med beløb og kode, som kan trykkes på en printer, men det er ikke nødvendigvis et krav. Det er også en mulighed, at jeg selv laver denne seddel med beløb og kode, hvis det er bøvlet for dig, og hvis bare emballagen udenom er lækker.

- Antal afhænger af din pris.

Forventninger til leverandøren:

- Fremvisning af tidligere producerede meget flotte gavekort.

- Du har også mulighed for at klare det element af grafisk arbejde, der ligger i det. Igen - den dybe tallerken behøver ikke opfindes igen, men det skal være pænt.

- Levering inden for 30 dage fra accept af tilbud.

- Hvis du også i fremtiden kan klare andre grafiske opgaver som roll-up-banners, flyers o.lign., så er det et plus, men ikke en nødvendighed.

Kom med dit bud. Det er ok, hvis du er nødt til at give en ca-pris indtil alle aftaler er på plads.

Send en besked enten her i tråden eller på anden vis, så vender jeg tilbage med det samme, jeg har fået et overblik over de gode bud.

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt, hvis nogen kan anbefale en leverandør, er det selvfølgelig lige så interessant :)

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sangloves

Vi kan sagtens hjælpe dig med dine kort

Vi kan tilbyde kraftigt papir med special lak, spotlak til eksklusive effekter guld og sølvfolie præg mm.

hvis du er interesseret kan du fange mig på 21207133

mvh

Thomas Nielsen

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg foreslå, at du kontakter en af de her virksomheder:
http://coolmaterial.com/feature/the-worlds-most-clever-business-cards/ 

Der står sources under billederne. De er virkelig kreative nogen af dem :-)

Umiddelbart tænker jeg, at dit gavekort bør være praktisk anvendeligt for folk, der har interesse for dit produkt. 


En løs tanke kunne være en dryp-stopper / skænkeprop-lignende ting:

Forestil dig et visitkort med dit logo i midten, men med detaljerne i hhv. højre og venstre side.
 - Dit logo kan trykkes ud af visitkortet (og kan måske bruges som prop?).
 - Resten af visitkortet kan placeres som halsbånd på flasken, så den ikke drypper på bordet.


Dit gavekort kunne også være et bedømmelsesskema til vin. "Vurdér fra 1-5 smag, duft" osv. 

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Tak for jeres tilbagemeldinger. Jeg har fået et par gode bud, som forfølges den næste uges tid.

Mvh

Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Valget faldt på Emballagebureauet, der kom med et gennemtænkt og kreativt forslag, og virkelig forstod at sætte sig i gavekortskøberens og gavekortsmodtagerens sted.

http://www.embu.dk/

/Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)