Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate sider - hvorfor?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er masser af muligheder, når det gælder affiliate marketing. Men det er ikke en dans på roser i starten.

Til gengæld er det en billig måde, at gøre sig en masse erfaringer på, da du ikke skal bruge noget lager eller lignende, som det er tilfældet med en webshop.

Hvis du vil have lidt råd til, hvordan du kommer i gang med affiliate marketing, så kan du få tre tips her:

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er mange, der tjener kassen, og mange der ligeså kunne leve af det, og sidst er der også mange der lever af det.

Dog tror jeg, uden at have nogen form for rygdækning for det, at de fleste af dem der er i branchen eller bare leger med det, kun tjener få hundrede kroner hver måned. Der er rigtig mange personer, der kaster sig ud i det, fordi de synes det er sjovt og fordi de eventuelt kan tjene nogle penge på det.

Og for at svare på dit andet spørgsmål, så er det meget nemt at komme igang og alle kan finde ud af det. Ligesom meget andet, så skal du knokle for at tjene kassen og for at leve af det. Men hvis du bare vil igang med at tjene penge, så kan du sagtens gøre det på en dag. Det er piece of cake. Dog ikke mange penge i starten, men alle kan komme i gang og tjene lidt penge. Derudover er det mildt sagt pisse sjovt, og vi er mange der har awesome good times ved at lave det. Vi er også mange der ikke lever af det, men vi hygger os stadig kanon meget ved det vi laver.

Så hvis du vil have det skide sjovt og lære en masse imens, så se at komme i gang.

Du kan eventuelt starte med at lære det mest basale her: http://www.sanderg.dk/total-adsense-guide

Have a blast!
Heep,
Sander

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er rigtig mange penge at hente på Affiliate, hvis man tager det seriøst. Jeg mener ikke de mennesker der bruger et par timer om ugen, men de mennesker der rent faktisk bruger flere timer - hver eneste dag. De kan få mange penge ud af det.

Selv er det også begyndt at blive sjovt for mig, efterhånden som mine projekter er blevet mere seriøse - og ambitiøse.

Se at kaste dig ud i det. Der er rigtig mange nicher - prøv bare at søg på Wupti.com, og se ALLE produktkategorierne igennem. Som de andre skriver: bag en stor niche (som fx Isolering), er der mange andre nicher - fx gulvisolering, hulmursisolering, osv. Det handler om at tænke kreativt.

Held & Lykke med det champ! :-).

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for klippet og kommentarene. Er dog ikke ude på at starte op. Vores virksomhed i dag køre fint og kræver 24 timer hver dag.

Det udspringer af en generel undren da jeg ikke har den store indsigt.

Er her andre setups lignende hvor passiv indkomst kommer Til dig?
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jens K Johannsen:
Er her andre setups lignende hvor passiv indkomst kommer Til dig?

Affiliate er ikke "passiv indkomst". Det er et falsk salgsargument fra dem, der vil få dig til at købe deres e-bog om, hvordan du opnår en passiv indkomst via Affiliate.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Haha grotesk - får efterhånden en grundlæggende høj respekt for folket i branchen. Som jeg kan læse mig til er dette altså hårdt slid og slæb.

Og igen - jeg havde ladt mig fortælle det blot var for dovne hunde der ville ride lykkehjulet ud i håb om atscore kassen uden at lave det ville.

Må hellere lige vende tilbage til de løgnere med en røvfuld ! Tak Aminoer
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:
"passiv indkomst"

Jeg kan ikke lide det begreb. Uanset hvad du kaster dig over skal du arbejde for det. Selv hvis du tjener penge skal du hele tiden holde din forretning ved lige for ellers er der nogle som overhaler dig og du holder op med at tjene penge.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

præcis - der er ikke noget der hedder hurtige nemme penge - 'passiv indkomst' kommer når man har arbejdet hårdt for at få det op at køre - men i det øjeblik man lader det være uden at forny eller opdatere og forbedre, forsvinder den 'passive indkomst' igen - man skal blive ved og arbejde for at høste :) og markedet ændrer sig hele tiden, det samme gør dine konkurrenter - men det er sjovt og spændende at se hvor god man er til at affiliate og at se at man bliver bedre

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Der er mange der starter på affiliate fordi de har læst om det et eller andet sted og ideen om at tjene penge på et website bare ved at skrive om noget man (måske) synes er interessant er simpelthen for fristende, især hvis man er ung og ikke har nogle officielle kvalifikationer.

Virkeligheden er så at, som Sander skriver, at langt de fleste, nok omkring 90%, aldrig når et niveau hvor de kan leve af det og at hvis de beregnede en timeløn så ville de sikkert have tjent mere i Netto. Men så er der mange der synes det er sjovt at have en side som de skriver lidt på og tjener lidt ekstra, altså en hobby som så mange andre og hvis de har det sådan, så er det da fedt at kunne tjene til en ekstra ferie hver år - og det er så også realistisk.

At kunne leve af affiliate - og især at leve godt - kræver en række specifikke kvalifikationer, masser af diciplin og en robust psyke. Det hjælper at have en blanding af teknisk kunnen, kreativitet, sans for markedsføring og at kunne formulere sig godt på skrift. Det er en kombination der er ret sjælden og derfor er det begrænset hvor mange der holder ved. Det er iøvrigt heller ikke SÅ spændende at være affiliate når det bliver en rigtig forretning/fuldtids beskæftigelse. Misforstå mig ikke, men alting bliver rutine efter noget tid.

I sidste ende så er det et fint område at begynde med hvis man har intention om at være online iværksætter, fordi man kommer godt rundt om en masse emner der er relevante for alle dele af en online forretning.

Måske er der alligevel en del der burde have brugt deres tid andre steder. Jeg synes jeg ser lidt de samme tendenser nu i affiliate marketing som dengang poker bølgen var på sit højeste. Men hvor folk tabte penge i poker dengang, så taber de nu bare deres tid.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)