Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at komme UD af systemet og videre i mit liv, tak :)

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone71:

Og ville da hellere have de tog ting op som, hvad de nye reformer og kommunernes arbejdsgange gør ved i forvejen syge og skrøbelige mennesker ...

For at lægge pres på den regering vi har ....

men det gør de ikke og kommer ikke til det, mundkurv hedder det vist :)

der er vel udsendelser også om den type problemer, men selv om jeg ikke betvivler din sygdom og skrøbelighed - så skal du  - specielt i din alder - ud af offerrollen - ikke let - men det er nødvendigt hvis du skal kunne rejse dig lidt. Det kunne være aldrig så lidt-  en times vikariat i en kantine - ved en skole ordning ved hvad som helst - vil du arbejde alene kunne også morgenrengøring være en vej - også helt uden det gav dig en krone i forskel målt mod kontanthjælp eller dagpenge - bare ud og mærke, at du også har vinger, at der er ting de kan bære dig i

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 06:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vil blot fortælle til jer der kommenterede på min anden tråd at mit indlæg er fjernet af Amino, fordi jeg åbenbart skal være kommet med et "Godt tilbud" og når man gør dette, skal man være Amino plus ...

Ved ikke lige hvad det er for et godt tilbud, men hvis jeg ikke blev plus indenfor 24 timer, så vil denanden tråd blive slettet permanent, hvilket jeg ikke har tænkt mig at blive. Det har vores økonomi ikke plads til ....

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg håber ikke du regner med at ret mange her heller kan vide hvad det var for et godt tilbud, men det har nok været noget du ville sælge eller tilbyde på den ene eller anden måde, og det må man kun som plus medlem, ellers ville Amino blive et tilbuds forum :)
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)