Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg væk fra PR=0 ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer..

Jeg har hjemmesiden findvirksomhed.dk . Vi har ikke den store IT erfaring eller kapital så vi har fået lavet den af et fimra i bider efterhånden, som vi har haft råd osv.. 

Men det er en virksomhedsportal for garantimedlemmer, og vi vil ikke have blogindlæg, artikler osv.. Det skal være en ren søgemaskine.. Mit spørgsmål er så, hvordan vi får lavet god SEO på den, udover at holde gang i forums osv.. Har da også skaffet et par links fra relevante sider.. 

Det indhold vi har, er jo "kun" det som er på firmasiderne.. langt de fleste er kun med basis firmaoplysnignerne som Firmanvn, tlf, cvr osv. Kan også se fra analytics at de fleste af besøgende kommer via google når folk har søgt på firmanavn.. 

MEn hvordan bliver det endnu bedre.. Vi har en PR på 0, og det kunne vi godt tænke os at forbedre så vi kan få mere trafik.. Vi har haft 450 unikke besøgende den seneste måned, så det er jo ikke helt vildt meget :)

Håber der er nogel der kan give nogle gode råd til hvordan man kan få en bedre PR, på en side som vores :)

Mvh

Mads

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej 

1 PR findes stadig men bruges ikke på samme måde som engang, i dag bruger jeg det kun for sjov for at se hvor mage man kan få den op på !

2 PR kan opbygges ved at lave indgående links 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du skriver med at du ikke vil lave indhold på siden ud over virksomheder og forum vil jeg ikke kalde en god ide ! du skal lave så meget indhold som muligt da dette er vejen frem til nye links fra andre sider som kan lide dit indhold. 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for dit svar.. troede PR var altafgørende for at google vil give gode placeringer :)

Jeg kan godt forstå vigtigheden i, at få en masse artikler osv på siden, men det er ikke det vi vil med siden.. 

Vi vil have en simpel hjemmeside, hvor folk hurtigt og nemt kan finde en håndværker som er medlem af en garantiordning.. Vi vil ikke have en masse artikler.. Dog er hvert firma en side, hvor man kan poste firmabeskrivelse, galleri osv. så der kan jo komme lidt indhold på.. 

Troede bare man kunne gøre noget for at komme op omkring Krak når man søger på fx firmanavn i google.. Nogle gange kommer vi højt op, men langt fra nok :) 

Hvordan får krak den gode placering, når man fx søger på Hans Hansen Byg når de også "kun" har basis oplysninger som Firmanavn, cvr, tlf osv??

Mvh

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)