Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er min hjemmeside i luften - hvad synes i?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Så er min hjemmeside kommet i luften!!

www.neaneos.dk

Hjemmesiden vil levere musiknyheder inden for Pop, Hip Hop og R&B genre, og målgruppen er 13-25 årige. 

Hvad synes i om siden? Er der noget der burde ændres?

På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Mahyar

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hjemmesiden ser ret lækker ud.

Jeg kunne ikke få lov at trykke "tilbage" da jeg først havde klikket på en nyhed (Jay-Z...)

Nåede ikke at se om der var en søgefunktion og om den virkede. Vil tro nogen søger efter nogle bestemte nyheder når de har hørt noget nyt om deres idoler.

Ellers godt arbejde.

Mvh

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt lide jeres design - lækkert.

Men måske i skulle få oversat hele siden til dansk? Der er nogle enkelte steder hvor der lige hopper engelske ord/sætninger frem.

Kan i alt fald fortælle, at søg virker fint.

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian 
Det er fordi du bare har trykket på nyheden. Du skal trykke på X oppe i højre hjørne for at lukke for nyheden. For søge funktion skal du trykke på Nyheder oppe i menu'en.

René
Ja, ham der har sat siden op er på ferie og har ik lige fået gjort det. Tænkte at jeg bare skulle i gang i stedet for at vente på han kom hjem når det alligevel er sådan en lille detalje.  

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser superlækkert ud, men jeg vil som bruger SLET ikke have tålmodighed til først at skulle tælle til 100*% og derefter skulle beundre forsidebilledet (Hvorfor skal jeg se på det billede, når jeg er kommet for at få musiknyheder?) og så skal jeg til at scrolle ned eller klikke på"Gå i gang" eller oppe i menuen på¨"Nyheder" for at få det som jeg egentlig er kommet efter.

For mig ligner det et klassisk eksempel på, at man har forelsket sig i et superfedt tema, som man så har brugt direkte fra boksen, uden at stille kritiske spørgsmål til design og strukturering, eller tænke på brugervenlighed.

Jeg ville droppe den øverste sektion, og istedet lade nyhedssektionen være i toppen af siden.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være fedt nok med sådan en "one-page navigation", men de mellemste menupunkter er ikke på samme side, mens den sidste er. Det synes jeg giver lidt et disconnect. 

Når vi så er ved det, så virker knappen med menupunktet "om os" ganske vist fra forsiden, men hvis jeg har valgt et af de andre menupunkter først, så virker den ikke. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Super lækker hjemmeside, godt lavet ! :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed hjemmeside, hvor har du lavet den?

Kanon ide med scrool down bar 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan så også diskutere om et one-page navigation theme er velegnet til et nyhedssite. Der ville et magazine-theme nok have været et bedre valg. Jeg kan se, at dette theme præsenteres som et portfolio-theme, og så giver det god mening med et lækkert forsidebillede.

Det er måske også problematisk, at benytte det specifikke forsidebillede, medmindre det er inkluderet i licensen til themet.

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim
som sagt, så er det beregnet til 13-25 årige, og jeg har ville fokusere meget på design og brugervenlighed frem for noget uoverskueligt noget.
jeg har skam tænkt meget på brugervenlighed og jeg valgte tema efter behov og ikke fordi jeg blev forelsket i det. Hele ideen med hjemmesiden er at nyhederne bliver leveret på en ny og mere overskueligt måde.
Jeg synes det er mere overskueligt at scrolle ned og få nyheder på en pæn måde, hvor man derefter kan trykke sig ind og gå ind og se alle nyheder. 

Jeg synes også det er vigtigt for mine bruger at de får et godt førstehåndsindtryk og synes at hjemmesiden er super lækker, for hvad angår nyheder, så vil det jo ik være meget anderledes end det man finder på amerikanske nyhedssider. Og mht. billeder på siden, så har alle baggrundsbilleder været inkluderet i tema'et.
Men skal man have tilladelse hvis man finder et billed på google og vælger at sætte det som baggrundsbilled?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)