Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God seo bog...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg vil rigtig gerne lære alt omkring SEO. Men jeg har er problem, jeg aner ikke ret meget om det..

Hvilken bog, hvilket medie eller andet skal jeg købe/ hente gratis for at lære mest ?? Jeg skal helst have billed illustrationer med, for at jeg forstår det bedst muligt.. Hvis man kan få det.. Det er jo svært hvis der står en masse omkring f eks meta tags, men jeg ikke aner hvor jeg finder det, hvor jeg skal skrive det rigtig osv..

Jeg har overvejet Demib bog, men er den for svær at lære ud fra som meget nybegynder...
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du spørger mig, og mange andre, som ved lidt om SEO, så vil du få anbefalet en række ting. Men jeg vil understrege, at jeg selv synes, at man lærer bedst ved at prøve tingene selv. Prøv kræfter med SEO, i stedet for at bruge timevis på at læse. Bevares, du skal have viden først, men prøv det lidt ad gangen, så du finder ud af, hvordan du bærer dig ad med SEO.

Disse ting kan anbefales:

Mikkel Demib's bog.

Thomas Rosenstand's bog

Seomoz' hjemmeside

SearchEngineLand

.

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja og så er der vel også Bondtoftes nye bog om linkbuilding, den hører helt sikkert også med på den liste!

Partner - KH-Online.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner - KH-Online.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

To gratisversioner findes her:

SEO-Lex

SEO 2.0

Er selv igang med SEO 2.0. Og ender nok også med at købe SEO-Lex

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Super, mange tak for jeres rigtig gode input..

Tror desuden jeg vil finde en i lokal området som kan seo, som måske vil undervise mig en enkelt dag.. Det er altid bedst at se det live :-)..
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu stiller jeg et spørgsmål, som jeg godt ved man ikke kan svare på :-)... Men prøver alligevel..

Jeg er normalt meget lærenem hvad alt andet angår. Hvor lang tid skal jeg bruge, før jeg kan sige, at nu kan jeg det ?? Hvis jeg f eks skal søge et job hvor jeg skal stå for SEO af en hjemmeside..

Mvh Kim
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO Lex så er du på rette vej!

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som allerede nævnt kan jeg anbefale Thomas Rosenstand's bog (bøger) den seneste er skrevet i et meget læsligt sprog og kommer omkring mange snørklede emner som han formåer at skrive så selv en abe vil forstå det!

Mikkel Demib's bog (bøger) er også gode men noget mere tekniske anlagt, jeg har bøger fra dem begge og de er godt skrevet men jeg hælder nu mest til Rosenstand da han har et mere ligetil sprog i mine øjne.

Du skal ikke tænke så meget på hvad bøgerne koster da de er alle pengene værd og når du så har lavet alt hvad der står i bøgerne kan du jo få Thomas Rosenstand til at gennemgå din side og komme med forslag - igen til en meget fornuftig pris.

Men hensyn til hvornår du kan det hele..... Det kommer du aldrig til da man aldrig kan blive 100% perfekt til dette :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)