Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rediger CSS offline

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Der skulle vel ikke være en af jer, der ved, hvordan/om man kan redigere i CSS og se ændringerne offline?

Mvh.

Oscar R. 

Geeked

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man da i den grad.. Normalt der man starter udviklingen af en hjemmeside :)

Kan du forklare nærmere hvad du ønsker at gøre - Lave din egen hjemmeside, rette i en eksisterende eller?

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Opsæt en lokal server med XAMPP eller WAMP. Eventuelt MAMP hvis du er Mac bruger :)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne redigere i Prestashop Global.css når jeg sidder i tog og bus :-)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, du har en prestashop installation, som du normalt redigerer online, men du vil også gerne have en lokal version du kan arbejde på når du ikke er online?

I så fald skal du have installeret PHP samt MySQL på din bærbare computer, så den kan fungere som en server, hvorefter du skal kopiere databasen samt filerne på din server, til din lokale computer.. Det kan hurtigt blive lidt langhåret og forvirrende men der findes heldigvis mange tutorials på nettet til hjælp.

Er i øvrigt Mac bruger og har ingen erfaring med at afvikle en Apache server eller MySQL på Windows.. Så hvor let det er der skal jeg ikke kunne sige :)

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus L. Knabe:
Er i øvrigt Mac bruger og har ingen erfaring med at afvikle en Apache server eller MySQL på Windows.. Så hvor let det er der skal jeg ikke kunne sige :)

Det er da (heldigvis) lige så enkelt som på Mac :)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at høre.. Mindes at have haft kolleger der havde problemer og ente med at installere Linux på deres arbejdscomputere.. Men, måske et bare var dem :D

På Mac vil jeg tro det absolut letteste er at bruge MAMP

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus L. Knabe:

Godt at høre.. Mindes at have haft kolleger der havde problemer og ente med at installere Linux på deres arbejdscomputere.. Men, måske et bare var dem :D

På Mac vil jeg tro det absolut letteste er at bruge MAMP

Problemet er at de fornødne porte tit kan være optaget ved opstart af Windows, så man skal hen slette dem manuelt - For meget besvær. Men hvis man kan er det jo intet problem ;)

Ja, det er virkelig lækkert! 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver at WAMPE, kan ikke få skidtet til at virke, men kaffe og den halve nat burde nok kunne gøre det ;)

Tak for jeres svar! 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)