Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop i Norge?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoér derude.

Dette er mit første indlæg herinde. Jeg har brugt søgemaskinen lidt men har ikke kunne finde noget tilstrækkeligt svar på min situation.

Jeg søger egentligt bare lidt hjælp fra de lidt mere erfarende Webshop ejere herinde, inden jeg tager springet.

Jeg står i den situation at jeg som dansker er bosat i Norge. Jeg vil starte min egen Webshop, med handel af fitness tøj og udstyr. Dvs. min webshop bliver lanceret i Norge og ikke på det danske marked. Jeg vil hovedsageligt bestille mine varer fra USA. Det er her jeg kunne bruge lidt insighter viden omkring told og skat når man importerer på den måde.

Så hvis her er en venlig sjæl med erfaring på området vil jeg sætte pris på lidt hjælp.

Norge er jo ikke et EU land, og der tillægges Div. lokal told ved indførsel af varer fra udlandet. Den generelle moms er vist på 25 % i Norge.

Hvis der findes nogen med lidt viden eller erfaring på området sætter jeg stor pris på al hjælp.

Mvh Kjelsbak

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kjelsbak

Vi levere webshopløsninger til både dansker og nordmænd. Jeg ved derfor at du kan hente en masse svar og hjælp på webforummet.no. Du er også velkommen til at finde svar på vores hjemmeside, der både findes på dansk og norsk http://www.smart-web.no/

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)