Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros til ny webshop søges!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Fra  Secondo Moda Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg får en fejlmeddelelse når jeg forsøger at lægge en vare i kurven. Der står ellers at der er 4 på lager. 

"Technical Error"

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Liv Christensen:

Hej

Jeg får en fejlmeddelelse når jeg forsøger at lægge en vare i kurven. Der står ellers at der er 4 på lager. 

"Technical Error"

Hej Liv

Det lyder da som en fejl der burde have en form for prioritet, kan du linke produktet du får fejlen ved og hvilken browser/enhed bruger du?

MVH Peter

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Fra  Secondo Moda Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter42:
Derfor vil vi gerne her på falderebet høre hvis i har enten ris eller ros til siden? Er der noget der bør ændres som i ser det? Er der noget der tydeligvis bør forbedres i forhold til SEO eller konverteringsprocent?
 

En rigtigt flot shop - brugervenlig og et stilrent design. En branche med rigtig stor konkurrence, så en succes kræver en lang og vedholdende indsats - men det ved I jo helt sikkert godt:)

Mit bedste råd til smykke webshops er udvalg, udvalg og atter udvalg.

Skal jeg påpege et enkelt aspekt jeg er mindre glad for, så er det step 2, Log ind - se print. Ser gang på gang, at denne feature koster på konverteringen. Folk vil have en hurtig betaling uden log in. Hvis du gerne vil beholde log ind funktionen, så lav et alternativ, med "hurtig betaling u. log ind"

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Fra  Secondo Moda Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger denne version  29.0.1547.57 m og fra pc.

Jeg ved ikke om det måske er nogle sikkerhedsindstillinger der blokerer. 

Fejlen kommer når jeg trykker læg i kurv. Varen kommer ikke i kurven efter jeg trykke fejlmeddelelsen væk.

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Liv Christensen:

Jeg bruger denne version  29.0.1547.57 m og fra pc.

Jeg ved ikke om det måske er nogle sikkerhedsindstillinger der blokerer. 

Fejlen kommer når jeg trykker læg i kurv. Varen kommer ikke i kurven efter jeg trykke fejlmeddelelsen væk.

Hej Liv

Jeg har aktiveret noget debugging, kan jeg lokke dig til at prøve igen og tage et screenshot og linke det - eller maile det til mig på peter @ in-smykker.dk. Og hvis du evt. kan kigge i chromes debug under scripts for at se hvor du får en fejl hvis den viser noget :)

Jeg håber jeg kan lokke lidt med dig ;)

MVH Peter

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes Helleland:
En rigtigt flot shop - brugervenlig og et stilrent design.

Dejligt med positiv tilbagemelding også - mange tak ;)

Johannes Helleland:
Skal jeg påpege et enkelt aspekt jeg er mindre glad for, så er det step 2, Log ind - se print. Ser gang på gang, at denne feature koster på konverteringen. Folk vil have en hurtig betaling uden log in. Hvis du gerne vil beholde log ind funktionen, så lav et alternativ, med "hurtig betaling u. log ind"

Jeg har også overvejet det et par gange om det kunne være et sted folk falder fra... Jeg vil følge dit råd og lave om på det...

Kender du til den generelle holdning mht. købsflow, er det bedst med en one page checkout eller er det lige så fint med en trin for trin checkout (uden tvunget login)

Mange tak for din kommentar ;)

Venligst Hilsen

Peter

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter42:
Kender du til den generelle holdning mht. købsflow, er det bedst med en one page checkout eller er det lige så fint med en trin for trin checkout (uden tvunget login)
 

Der er fordele og ulemper ved begge. Fordelen ved fleste steps, er at man mere detaljeret kan se hvor det eventuelt går galt i købsflowet. Denne mulighed er naturligt begrænset ved en one step. Men rigtigt mange der går fra flere steps til One step oplever en mindre øgning i dem der gennemføre.

Så vil umiddelbart anbefale one step, men har masser af shops med flere steps (dog max 4), der performer super godt.

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes Helleland:

Der er fordele og ulemper ved begge. Fordelen ved fleste steps, er at man mere detaljeret kan se hvor det eventuelt går galt i købsflowet. Denne mulighed er naturligt begrænset ved en one step. Men rigtigt mange der går fra flere steps til One step oplever en mindre øgning i dem der gennemføre.

Så vil umiddelbart anbefale one step, men har masser af shops med flere steps (dog max 4), der performer super godt.

Hej Johannes

Mange tak for dit svar, i første omgang vil jeg lave det som en flere step i så fald - da det er det hurtigste at tilpasse det til. Så vil jeg forsøge hen af vejen at få lavet en flot one page ;)

Tak for dit input!

MVH Peter

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)