Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye webshop!!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Test test test Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle aminoer!
Jeg har igår lanceret åbningen af min nye webshop http://www.godtisenkram.dk
I denne anledning ville jeg sætte stor pris på, hvis Du/I ville komme med noget konstruktivt feedback. Jeg har valgt, at lave min shop i shopify.
Jeg er godt klar over, at der er smuttet et par få oversættelser i farten, men det skal jeg nok få rette op på i den nærmeste fremtid! Derudover har jeg bevidst valgt, at kører mit betalingssystem via paypal. Hvad siger I til det? Er det et dumt træk, eller virker det fornuftigt nok for jer også? :-)
Med venlig hilsen
Emil
Godtisenkram.dk  

www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i! 

Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Tillykke med din nye webshop. Jeg vil ikke gå så meget i detaljen med selve shoppen eller hvordan du konverteringsoptimerer, udover følgende kommentar:

Husk lige reglerne for markedsføring.

Hvis du har lanceret i går, må du ikke annoncere med førpriser (!!!) og nupriser.

Du kan derimod godt lave et tidsbegrænset åbningstilbud i op til 3 døgn på alle, hvor prisen er udstreget som du viser det, og en "slå til nu pris". Men så skal du senest søndag sætte priserne til din "før"-pris.

Når priserne har været faste og stabile (læs: høje) i en given tidsramme (mindst 6 uger), så må du begynde at annoncere med nedsættelser og rabatter, samt "før og nu"-priser.

Læs mere om Markedsføringsloven her:

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/prismarkedsfring#kap1

Mvh. - og god vind med butikken - Kasper

Fra Herning
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Test test test Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.
Tak skal du have.
- Tak for påmindelsen, det skal jeg nok lige få kigget på!
Hilsen,
Emil. 

www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i! 

Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil. 

Først og fremmest tillykke med din webshop! Den er rigtig flot og jeg kan gode lide det lyse look i shoppen.
Men hvis jeg skulle sige hvordan jeg ville lave det ville jeg nok "PRodukter, forside, til barnet, til hendes osv ovre i højre
side for at skabe lidt mere ligevægt i shoppen.
Samtidig ville jeg nok Indsætte en banner for at fremhæve et specielt godt tilbud/eller et specielt godt produkt.
Men ellers en rigtig flot Shopify shop !

Det var bare min mening!
Held og lykke!

Venlig Hilsen
www.Greatskin.dk 

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Med navnet godt isenkram syntes jeg at i har låst jer meget fast til en bestemt produktgruppe, men når jeg ser jeres produkter, har i allerede tilføjet andre produkter end der hører til under jeres navn. Jeg tror at det kan forvirre mere end det gavner at have et stort udvalg på den måde.

Tænk lidt over jeres produktgrupper. Hvis jeg vil købe en røgalarm, ville jeg ikke finde den, for jeg ville ikke umiddelbart tænke at den kunne gemme sig under Jacob Jensen.

Hvorfor tager i ikke imod dankort? Det mister i nok mange kunder på.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Tillykke med shoppen!

Først og fremmest RIGTIGT GODT, at du har fået produkterne op øverst. Det er så vigtigt, i stedet for en ligegyldig slider.

Dernæst synes jeg du skulle overveje at gøre din "Føj til kurv"-knap mere markant på produktsiden - større og en anden farve.

Jeg skal være den første til at indrømme at jeg ikke er fan af Paypal. Se at få investeret i ePay, Quickpay eller den nye Paymill.

Martin Kjærgaard Jensen:
Hvorfor tager i ikke imod dankort? Det mister i nok mange kunder på.

Ikke nødvendigvis - antallet af rene dankort der bliver udstedt er i frit fald. Bankerne udsteder flere og flere Visa/Dankort - og de kunder mister man trods alt ikke. Mange webshopejere har valgt at frasortere dankort - og jeg kan sgu godt forstå det, for NETS er en irriterende organisation der burde nedkæmpes og lukkes.

Noget jeg dog tror du mister kunder på er Paypal. Personligt løber jeg skrigende bort hver gang jeg ser logoet på en webshop. Og det er selvom jeg selv bruger Paypal til at betale freelancere mv. - Paypal og webshop fungerer bare ikke i mit hoved.

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vil det være min kæreste der skulle købe i din shop, og så hun at du kun modtager PayPal vil hun straks hoppe fra, det vil både min søster og mor for den sags skyld også.

Kan ikke sige hvor generelt det er, men tror du mister en stor del.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Herning
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Test test test Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej M-Trade
Tak for din feedback! Tanker har strejfet, med et evt. banner, men jeg kom hurtigt fra det igen da jeg synes det var vigtigere med mine produkter i fokus. Selvfølgelig kan et banner have en god effekt hvis man har et knald-tilbud, men til en start er det et bevidst fravalg fra min side.
Med venlig hilsen
Emil
www.godtisenkram.dk  

www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i! 

Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!

Fra Herning
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Test test test Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.
Vi mener, at godt isenkram kan være hvad som helst. For det ikke skal være løgn, kan isenkram være alt fra glas og porcelæn til jern og værktøj.

Martin Kjærgaard Jensen:
Tænk lidt over jeres produktgrupper. Hvis jeg vil købe en røgalarm, ville jeg ikke finde den, for jeg ville ikke umiddelbart tænke at den kunne gemme sig under Jacob Jensen.
 

Det er heller ikke meningen, du kan finde Jacob Jensen røgalarmen under "til hjemmet" Jacob Jensen er mærket og en bestemt dansk designer. Hele højre side starter ud med produkt kategorier, hvorefter der kommer et hul og så kommer alle mærkerne, som er på siden.

Martin Kjærgaard Jensen:
Hvorfor tager i ikke imod dankort? Det mister i nok mange kunder på.
 

Dankort er så småt begyndt, at blive hevet ud fra mange websteder. I stedet er visa dankort trådt ind og det bliver mere og mere populært. Det er også dette de fleste for udleveret i bankerne nu til dags.

Tak for feedbacken!
Med venlig hilsen
Emil - www.godtisenkram.dk  

www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i! 

Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!

Fra Herning
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Test test test Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas!
Tusind tak for det gode feedback! :-)
Jeg er glad for, at du er enig i, at slidere burde holdes væk fra webshops.  

Føj til kurv knappen er jeg i gang med, at kigge på med det samme. 

Andreas Søgaard Pedersen:

Jeg skal være den første til at indrømme at jeg ikke er fan af Paypal. Se at få investeret i ePay, Quickpay eller den nye Paymill.

Martin Kjærgaard Jensen:
Hvorfor tager i ikke imod dankort? Det mister i nok mange kunder på.

Ikke nødvendigvis - antallet af rene dankort der bliver udstedt er i frit fald. Bankerne udsteder flere og flere Visa/Dankort - og de kunder mister man trods alt ikke. Mange webshopejere har valgt at frasortere dankort - og jeg kan sgu godt forstå det, for NETS er en irriterende organisation der burde nedkæmpes og lukkes.

Noget jeg dog tror du mister kunder på er Paypal. Personligt løber jeg skrigende bort hver gang jeg ser logoet på en webshop. Og det er selvom jeg selv bruger Paypal til at betale freelancere mv. - Paypal og webshop fungerer bare ikke i mit hoved.

Ja jeg er udmærket godt klar over, at mange føler sig skræmt over paypal! Men når det så er sagt, mener jeg det er en fejl! Jeg synes personligt, at paypal fungerer ligeså fint for mig, som NETS. Dessvære er alle nok ikke enige i dette, da folk mener det er farligt. Sjovt at tænke på, når man i USA næsten ikke bruger andet. ;-) Men jeg har dessvære ikke på nuværende tidspunkt mulighed for en nets aftale, så indtil det falder på plads, må jeg "nøjes" med paypal.

Med venlig hilsen
Emil - www.godtisenkram.dk  

www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i! 

Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)