Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør det selv Prestashop 1.5.4.1 Virker det? Ville du købe?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ebeltoft
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!
Så er marinecentrum.dk kommet igang, jeg har arbejdet rigtig meget på backoffice delen
som simpelthen bare spiller.
Mangler nu bare varer som er på vej.

Men er lidt usikker på Front design, den er opbygget på et købt thema= Megashop.
Det vi skal sælge, er bådudstyr til lystsejleren eller fritidsfiskeren der godt kan lide at være
opdateret på sidste ny teknologiske landvindinger.
Fronten skal selvfølgelig angive hvad vi sælger og hvem vi henvender os til.
Den skal først og fremmest virke troværdig og vække folks nysgerrighed. 
Men jeg har efterhånden pillet så meget at jeg måske er blevet "fartblind"
Hvad synes i?

De bedste hilsner:
Marinecentrum.dk

Fra Udlandet
Tilmeldt 4. Jun 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg synes overhovedet ikke den virker troværdig, det ligner sådan en Nigeriansk spam mail. Jeg turde slet ikke handle der. Det ligner et setup fra sidst i 90'erne :(

Du mangler det der flow i hjemmesiden, det er lidt svært at forklare. Men det ligner bare tilfældige kasser du har sat sammen for at lave en hjemmeside.

De første 2 googles hits:

http://tempobaadudstyr.dk/

http://www.shipshop.dk/

Jeg aner ikke hvor store de webshops er, men deres side passer lidt mere sammen. Selvom der stadig er utroligt mange mangler ved siden.

Nu kiggede jeg lige hurtigt inde under fragt og levering. Der står ikke hvem i sender med? Noget som er vigtigt for mig er at jeg kan se hvem i sender med og at i har flere valgmuligheder. Fragtmand/Post Danmark/UPS/GLS (Pakkeshop).

I bunden kan jeg se hvad man kan betale det med. Gør det mere synligt. For mig er paypal et must når jeg handler i udlandet, og jeg synes det er behageligt at bruge i DK også. Tænk på at kunden sidder og vil shoppe, hvis han benytter paypal er det instant. Hvis han skal til at gå ind og finde sit Dankort, så tænker han bare... "naaah, det gør jeg senere". Så brug det til din fordel :)

Mvh Kim

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil stærkt anbefale dig at købe en færdiglavet template. Du kan finde mange på http://www.templatemonster.com eller http://themeforest.net 

Tjek f.eks. denne:

http://www.templatemonster.com/prestashop-themes/45586.html

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med de andre i denne tråd - det design spiller bare slet ikke og signalerer ingen troværdighed overhovedet. Find et færdigt design, der signalerer troværdighed og eksklusivitet - eller få evt. tilpasset et design, så det bliver unikt for din shop og matcher den branche du er i og de produkter, du skal sælge.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:
Det ligner et setup fra sidst i 90'erne

Helt enig.

Er topbanneret et baggrundsbillede hvor du har klippe/klistret 2 både + 1 mand ind? Jeg vil helt klart anbefale dig at du får hjælp til dine billeder af nogen der har erfaring med billedbehandling.

Du har også en udfordring i forhold til SEO og dine url'er. Men mon ikke at det er en simpel indstilling i din shop der bare lige skal flyttes.

Så bør du også få kigget på dine sidetitler, da det også vil rykke dig tættere på toppen af Google

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en hård medfart, men det er helt ok,

Sitet er bygget på et købt thema der hedder Megashop og har den unikke ting at det er responsivt,dvs trinløs tilpasning til skærmbredde,

der er ikke noget så irriterende som når man kun kan se haldelen af siden, min side tilpasser sig automatisk.

jeg har skifte billederne ud og arbejder på et bedre flow nedover siden..

tak for jeres meninger, vender tilbage_))

Jesper

marinecentrum.dk

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper B Sørensen:

Det var en hård medfart, men det er helt ok,

Sitet er bygget på et købt thema der hedder Megashop og har den unikke ting at det er responsivt,dvs trinløs tilpasning til skærmbredde,

der er ikke noget så irriterende som når man kun kan se haldelen af siden, min side tilpasser sig automatisk.

jeg har skifte billederne ud og arbejder på et bedre flow nedover siden..

tak for jeres meninger, vender tilbage_))

Jesper

marinecentrum.dk

Idag er der rigtig mange prestashop tema'er som er responsive hvis du vil betale lidt ekstra for det. Dertil vil jeg lige sige at hvis du henvender dig til det danske marked. Så er der altså lavet en undersøgelse der viser, at vi stadig ikke helt er med på beatet når det kommer til mobil / ipad shopping. Folk har stadig en tendens til at gøre det igennem computeren.

Kan dog ikke lige huske hvor jeg læste det henne, men det er ikke så lang tid siden :-)

Men jeg ville nu stadig forsøge at finde et andet design hvis det var mig :-)

Håber du kan bruge det til noget :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)