Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til udnyttelse af domæne

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 12
Fra  www.appletilbud.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har domænet appletilbud.dk, og ønsker gode ideer til brug af dette. Derfor starter jeg en brainstorm for dem der har tid og lyst.

Meningen er jeg vil se om det kan tjene mig lidt lommepenge, ved siden at SU'en.

Jeg vil selvfølgelig bruge den rette mængde tid i starten for at få det hele op at køre, men når det er oppe at køre, vil jeg kun bruge 1 time om dagen på vedligeholdelsen. Ekstern hjælp vil jeg også få brug for i opstartsfasen, og dette er jeg indforstået med.

Har erfaring fra en Apple forhandler, og kender til det grundlæggende omkring Adsense og Affiliate

Hvordan vil i bygge det op?

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lave en hjemmeside. Hvor man kan se, hvem der har apple ting på tilbud ? 

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet her er at der sjældent er tilbud på Apple produkter, da Apple styrer priserne hårdt samt giver forretninger så lille avance at der ikke er meget at skære af.

Dog sker det at ældre modeller kommer på tilbud nogle steder, når nye introduceres. - Og så er det selvfølgelig "Back to school" kampagner som Apple nogle gange kører, vor studerende kan få rabat.

Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 12
Fra  www.appletilbud.dk Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret - Apple produkter er ikke som sådan på "tilbud". Måske skulle man kigge nærmere på f.eks. tilbehør til de forskellige Apple produkter? Her findes et stort udvalg og stor konkurrence mellem de enkelte webshops. Det kunne måske være en mulighed hvis man ønsker Affiliate?

Håber nu på en lidt bedre ide end dette :-) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er 12 procent studierabat på Apple's hele året rundt, men det er jo nok ikke rigtig noget, du kan bruge til noget.

Jeg tror ikke, at det er et domæne, du kommer til at tjene noget på, desværre.

Fra Randers
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 17
Fra  BorupGraphics.dk Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt. tag et kig på apples refurbished produkter. Det er produkter, de har fået retur, som er blevet repareret og derfor igen har garanti og sælges billigere?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det billigste ville nok være at slette det domænenavn - og anskaffe et der ikke bruger Apples navn. Medmindre det er frugttræer du vil lave en affiliate side om.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 12
Fra  www.appletilbud.dk Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan "spørger" man Apple om det er ok?

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste annoncører giver INGEN kommision for Apple produkter, så det du skal holde fokus på, er nok AdSense, og artikler om tilbehør til Apple produkter, som IKKE er Apple, men derimod andre producenter.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)