Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødebooking - tilbud i uge 35

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 21. Aug 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Copenhagen Callcenter Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer,

Fra på mandag og hele ugen ud kan du bestille 20 møder til kun 1200 kr. pr. stk. Tilbudet gælder hele uge 35. Vi starter med at booke møder lige så snart vi har modtaget din bestilling. Møderne er undlagt vores kvalitetskontrol, så du sikre at kunden er klar til at møde dig og har interesse i dit produkt - SLUT med dårlige møder når du samarbejder med os. 30 år erfaring i telemarketing branchen gør en forskel.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med jeres virksomhed.
Men det føles bare lidt underligt at et callcenter som bruger telefonen som arbejdsredskab, ikke har et telefon-nummer på deres hjemmeside.
Hvor potentielle kunder kan ringe og få en snak
Fra Ballerup
Tilmeldt 21. Aug 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Copenhagen Callcenter Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael_N, Tak for dit henvendelse på vores indlæg og tak for din hilsen.

Der er der en helt naturlig forklaring på. Som du kan se her:

www.cphcallcenter.dk og her https://www.facebook.com/cphcallcenter og her http://www.linkedin.com/company/3285992?trk=tyah så åbner vi først på næste mandag, derfor har vi valgt ikke at sætte vores telefon nummer, faktisk kun fordi telefonen ikke vil blive taget, og det synes vi ville være underligt, men vi vil jo gerne have kunder inden vi starter.

Hvis du sender os en mail info@cphcallcenter.dk , så sender jeg mit mobil nummer, så vi kan drøfte hvordan vi kan hjælpe dig/jer. Jeg ser frem til at høre fra dig :-).

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Lad mig forstå det rigtigt... I åbner på mandag, men har 30 års erfaring? I åbner på mandag, men har en længere referenceliste? Den harmonerer ikke helt. Blot ment som en venlig hjælp, men troværdighed er alfa og omega i vores branche -det ved du, hvis du har 30 års erfaring.

Bortset fra det, så held og lykke med det :)

Mvh Jannie

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Copenhagen Callcenter:

Der er der en helt naturlig forklaring på. Som du kan se her:

www.cphcallcenter.dk og her https://www.facebook.com/cphcallcenter og her http://www.linkedin.com/company/3285992?trk=tyah så åbner vi først på næste mandag, derfor har vi valgt ikke at sætte vores telefon nummer, faktisk kun fordi telefonen ikke vil blive taget, og det synes vi ville være underligt, men vi vil jo gerne have kunder inden vi starter.

Tillykke med virksomheden.

Jeg vil lige nævne at ovenstående problem nemt kan løses med externe aftaler, så telefonerne altid bliver taget :D

Udover det er det så kun mødebooking i laver og eller også direkte salg?

Fra Ballerup
Tilmeldt 21. Aug 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Copenhagen Callcenter Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj, jo vi har også direkte salg og kan godt hjælpe dig. Jeg skal ligeledes nok kontakte dig når vi er i gang så du kan passe vores telf :-). 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
jannie N:
Lad mig forstå det rigtigt... I åbner på mandag, men har 30 års erfaring?


Det kan være at der er 5 ansatte med 6 års erfaring hver...
Fra Ballerup
Tilmeldt 21. Aug 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Copenhagen Callcenter Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jannie, Gode råd er altid velkommen og jo det er meget vigtigt med troværdighed.
Ejerne har mange års erfaring og har tidligere haft Callcentre og besat diverse poster i TM/Callcentre.  


Jeg ser du også har TM firma, skal vi udveksle links på vores hjemmeside ?

Jeg er på denne mail. info@cphcallcenter.dk

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg husker det rigtigt er Copenhagen call center da ikke en ny forretning. Jeg mindes om annoncering fra Jer på Jobindex f.eks, hvor I har ledt efter phonere. Er det sådan at I har lukket ned, og nu åbner på ny igen?? 

Det er jo også i orden, men sig det som det er - ærligt.

Mht. prisen kan jeg ikke se det fristende tilbud i det. Kvalitetmøder kan du booke til langt mere behagelige priser - også her i Danmark.

Mvh. Petra

Fra Ballerup
Tilmeldt 21. Aug 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Copenhagen Callcenter Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Petra, også tak til dig for dit indlæg. NEJ Copenhagen Callcenter har aldrig været et selskab, som det bliver nu d. 01.09.2013. Det er muligt, at domænet har været brugt tidligere, til kampagner m.m. Det ved jeg ikke noget om. 

Men hør lige her:

Vi har åbnet en tråd med TILBUD på mødebooking og det eneste der kommer som svar på denne tråd (i kategorien "JEG HAR ET TILBUD TIL DIG") er alt muligt andet. Jeg vil gerne bruge vores tid på at sælge produkter og jeg er ked af at sige det, men jeg har ikke tid til at sidde og sludre om alt muligt andet. HVIS jeg ønsker en debat om andet, så lover jeg at åbne en ny tråd i en anden kategori.

Jeg svare fra nu af på spørgsmål vedr. vores tilbud. Det er ikke for at være uhøflig, men mon ikke I kan se min pointe - der er masser af andre debatter I kan deltage i her på Amino. I have work to do.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)