Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skjule MLM tråde?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kan man ikke skjule MLM tråde helt fra forsiden på Amino når man er logget ind (og plus) eller er det slet ikke muligt.

Der skal selvfølgelig være plads til at os alle, jeg gider bare ikke se på den ene tråd efter den anden om at MLM er så fantastisk... 

Så er det muligt at skjule hele MLM kategorien?

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Come on...

Der er måske en tråd, der løber lidt amok engang imellem, men den lærer du hurtigt overskriften på og så kan du jo lade være med at klikke på den.

Lige nu lyder du bare neurotisk og som om du får "ticks" af MLM-tråden. SÅ slemt kan det altså heller ikke være at styre uden om en enkelt tråd.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes ærlig talt de skulle stoppes helt af en moderator eller admin. - Det er fup og svindel, og det de har igang her på Amino er at overdøve alt kritik med en lind strøm af indlæg ud over det hele.. - En helt almen teknik blandt denne type fupmagere.

Synes det er ærgerligt at Amino skal lægge spalte plads til dette!

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Vinberg:
Kan man ikke skjule MLM tråde helt fra forsiden på Amino når man er logget ind (og plus) eller er det slet ikke muligt

Det ville være et incitament for mig, til at købe PLUS :D

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Håber dette kan hjælpe dig: På forsiden, under den første kategori boks (hvor der vises et udsnit af de sidste tråde), finder du til højre en blå knap, hvor der står "Fjern emner i debat", her kan du fjerne de kategorier du ikke ønsker i oversigten.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flemming:

Come on...

Der er måske en tråd, der løber lidt amok engang imellem, men den lærer du hurtigt overskriften på og så kan du jo lade være med at klikke på den.

Lige nu lyder du bare neurotisk og som om du får "ticks" af MLM-tråden. SÅ slemt kan det altså heller ikke være at styre uden om en enkelt tråd.

Nej, det er faktisk rigtig ofte, at der startes en ny MLM-tråd, og hver eneste tråd ligner de foregående. Folk har ret til deres meninger, for og imod, men de bliver aldrig enige, og der skrives ikke noget nyt. Jeg ville i hvert fald også gerne kunne skjule disse tråde, da de er negative og opslidende. Og ja, jeg har selv kommenteret et par gange, men  jeg ville faktisk gerne undgå at fristes til at bruge tid på at skrive indlæg i disse tråde; som så mange andre er jeg dog også for "svag" indimellem og kan ikke "holde min kæft".

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint nok, Volt.

Jeg kan godt skjule disse tråde som Plus, men jeg undlader nu bare at følge trådene.

Man kan så undre sig over, hvordan en chat-moderator kan "moderere" en chat, som han nægter at følge?

Sekundært, hvis man er så "snæversynet" og har en foruddannet mening om hvad der skrives, så bør man måske slet ikke være moderator?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:

Man kan så undre sig over, hvordan en chat-moderator kan "moderere" en chat, som han nægter at følge?

 

Der er forskel på chat og forum moderatorer

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:

Man kan så undre sig over, hvordan en chat-moderator kan "moderere" en chat, som han nægter at følge?

Sekundært, hvis man er så "snæversynet" og har en foruddannet mening om hvad der skrives, så bør man måske slet ikke være moderator?

Nu er der forskel på at være debat- og chatmoderator. Ud over det synes jeg rent faktisk, at selv en moderator skal have lov, til at have sine meninger og give udtryk for dem.

Og at kalde Kim Vinberg for "snæversynet" uden at kende ham, det er vel det mest snæversynede man kan gøre ;)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:
Man kan så undre sig over, hvordan en chat-moderator kan "moderere" en chat, som han nægter at følge?

Du har tabt mig - er slet ikke med. Tror du, at jeg er en moderator, eller?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)