Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil tjene penge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra københaven
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  shopofgaming Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer. Jeg er en dreng på 12år. jeg vil rigtigt gerne tjene nogen penge og jeg er klar til at arbejde så hårdt det er :) 

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

uha, den bliver nok lidt svær :) kan ikke huske minimumsalderen for ungdomsarbejde, men mener det er 13.

Anyway, hvad skal du gøre? Tja, du skal holde fast i din gnist, finde ud af hvad du gerne vil tjene penge indenfor, og så dygtiggøre dig dér.. og selvfølgelig passe din skole og senere uddannelse samtidig :)

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså inde for iværksætteri? Tror hvis iværksætteri interesserer dig, skal du ikke gøre det for pengenes skyld.

Mvh Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må du finde ud af hvad din passion er og prøve finde ud af hvordan du kan komme ind på det marked/område.

- Kan du godt lide elektronik?
- Er det sporten der trækker?

Prøv at gøre op med dig selv, hvornår er det du føler du kan noget ingen andre kan & som får dig til at smile over hele fem-øren.
Når du har fundet det, så er det en tur i tænkeboks om hvad du så kan lave der kan adskille sig fra de andre, som kan få dig til at tilbyde markedet noget nyt og spændende - og her taler jeg ikke om at du kan tilbyde det til 10kr billigere...

Det er i hvert fald en sikkerhed, at dem hvor motivationen der driver hele værket er pengene giver op.
At skabe noget kræver en kæmpe mæssig indsats af dig og pengene skal blive i firmaet en tid for at din ide kan udvikles og blomstre.

Hvis du eksempelvis sælger en varer til 10kr, hvor af 5 går til varer lageret og 5 til din lomme - hvad skal du så købe mere ind for?

Så giv gas, hold tungen lige i munden og byg din ide på rendyrket motivation og passion.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, kom endelig med nogle bud på, hvad du mener du er dygtig til eller har talent for. Så er der nok en Amino der måske kan bruge dig... Trods alderen. :-)

Køb billigt tøj på nettet hos DKs største online tøj outlet www.lagersalg.nu | Udsalg af dametøj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)