Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har 700.000 Kr. - Hvad skal jeg starte op?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gode aminoer, er der nogle af jer der har en god ide til

hvad jeg kunne starte op for 700.000 Kr

Jeg har ikke forstand på IT så det skal ikke være noget inde for det fag.

Ser frem til at høre fra jer af:-)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mimusa:
Jeg har ikke forstand på IT så det skal ikke være noget inde for det fag.
Hvad har du så forstand på og hvad har du lyst til?

Hvis du har hang til Høng, må du gerne bygge videre på mit, nu skrinlagte koncept, om onlinesalg af oste (og måske senere pølser) til den kræsne forbruger. Konkurrencen er minimal og avancen absolut riiimelig.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en pm

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ivinkel

Du har ret jeg skulle måske have skrevet hvad jeg har lyst til,

jeg er åben for alle forslag, men ikke indefor IT. :-)

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvorfor har du overhoved lavet det her indlæg? Hvis ikke du selv har noget i tankerne omkring et projekt som du kunne synes at være fedt er give den gas med, så vil jeg hellere råde dig til at gemme dine penge lidt endnu... Vi kan sagtens sidde og komme med alle mulig inputs omkring til du kunne gå i gang med, men hvis ikke du har hjertet med i det så vil det ikke holde i længden. 700.000 er alligevel også en slags penge, og et beløb de færreste har lyst/råd til bare at smide efter et projekt eller ligende som en anden har påklistret dig.

Hvad jeg synes du skulle gøre er at du sætter dig ned og finder ud af hvad der interessere dig, hvad du er god til eller noget i den dur :)

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Helt enig med Tobias.

Jeg har den holdning, at man skal kun kaste sig over et område eller et projekt, hvis man er absolut overbevist om, at man har en fair chance for at blive den bedste i branchen. Man skal med sit projekt have potentiale til at blive markedsleder, hvis ikke man har det, bliver det ofte til noget me-too, hvor eneste konkurrenceparameter er prisen. Og der har man næsten tabt på forhånd, der er altid nogen der vil gøre det billigere.

Når du så finder det du vil kaste dig over, så sørg for at finde en god revisor. En revisor kan virkelig være en stor hjælp til at få udarbejdet budgetter, sætte mål, pege på de ting man selv glemmer i farten etc. Jeg har rigtig gode erfaringer med revisor sparring ifm. opstart. Det er pengene værd, hvis ikke man har startet virksomhed nogle gange før. Men det er en udgift mange sparer fordi pengene er små i opstarten, og det problem lider du jo ikke af.

Mvh Carsten

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Tak for dit indlæg.

Grunden til at jeg skriver dette indlæg er at jeg efter længer tid sygdom er

kommet op på benene igen og mangler lidt inputs til at starte op igen.

Tobias du skal have tak for dine inputs.

Det skal så lige siges at jeg har ingen interesse har i at indgå et partnerskab med nogen, vil starte op for mig selv:-)

Mvh Mimusa

 

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Takker for dit indlæg.

Jeg har heller ikke tænkt mig at kaste mig over det første input jeg får her inde,

vil selvfølge overveje mine muligheder vedrørende de inputs jeg får her.

Lige for tiden føler jeg mig udbrændt til selv at finde på noget jeg kan kaste mig ud i, derfor søger jeg hjælp til

det om det er noget jeg kan bruge hen af vejen eller ej, vil kun tiden vise.

Mvh Mimusa

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stærkt Mimusa!

Men vil understrege at der under ingen omstændigheder er grund til at forhaste sig. Du skulle jo gerne komme igang med et projekt du brænder for, og ikke mindst et projekt hvor du med tiden kan se dine penge yngle.

Giv dig den tid det tager. Er sikker på at hvis du har lysten til at være selvstændig, så skal projektet nok komme af sig selv når du 100% klar over hvilken retning du vil bevæge dig i.

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Takker for dit indlæg og de gode råd:-)

Mvh Mimusa

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)