Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Gør-Det-Selv

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige fået lavet et nyt website fordi jeg ikke syntes at jeg fik kunder/ bestillinger nok og derfor nu til søgeoptimering.
Jeg har jo ikke en webshop så jeg går ud fra at jeg kan lære det selv når jeg har fået lidt hjælp til opstart.. Jeg mangler et rigtig godt og enkelt værktøj til søgeoptimering og en som vil sætte mig ind i det eller give mig et kursus.

Jeg vælger at gøre det selv fordi jeg flere gange har betalt 2000-3000 kr. Om måneden for 5-10 søgeord som ikke har hjulpet. Det eneste som jeg syntes gav mig noget var da jeg havde en ven www.Cordesdesign.dk til at hjælpe mig med lidt adWords.

Kan i hjælpe ? Jeg er nødt til at få kunder nu!

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dani,

Hvis du ikke allerede har været der, så hast over til http://www.seo-lex.dk/ og hent den gratis udgave af seo-lex 13 (så kan du kigge på betalingsudgaven efterfølgende).

Når du er igennem den, så er du i gang.

Sørg for at få noget godt indhold på dit site, som beskriver det du laver. Og sørg for at der er 100% styr på sidetitler og sidebeskrivelser (læs afsnittet om iskioskerne i seo-lex).

Når de ting er på plads, forslår jeg, at du melder retur her på Amino igen, så er det næsten 100% sikkert, at du kan få noget mere konkret og brugbar feedback.

PS. når der er fuldstændig styr på din side, handler det om at få den markedsført. Det gælder bl.a. de sociale medier, men først og fremmest links, links og atter links.

dbh
Kenneth

 

 

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)