Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette domæne "ulovligt"?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 12
Fra  www.appletilbud.dk Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har ved siden af studiet startet et fritidsprojekt på appletilbud.dk - som jeg skriver lidt på hvergang jeg har tid og lyst. Siden er lige startet her den anden dag, så er ikke rigtig igang endnu. Har arbejdet hos en Apple retail forhandler tidligere (Eplehuset), og derfor har jeg lidt viden jeg vil nedfælde i nogle tekster og sætte affiliate links på.

Spørgsmålet er, om jeg kan få problemer med at mit domæne hedder appletilbud? Altså kan Apple så at sige komme efter mig?

Er meget interesseret i at høre om det kan være en mulighed, og hvad jeg eventuelt kunne gøre ved det.

Jeg har slet ingen interesse i at provokere nogen eller gøre noget ulovligt.

Tak for hjælpen :-)

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej

Ja det navn overtræder direkte deres navnebeskyttelse så de kan til en hver tid komme og få lukket din hjemmeside

 

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Jeg synes, at du skal gøre det.

Jeg har selv 30-40 domæner, hvor "Facebook" indgår. Facebook har accepteret dette, fordi jeg har lavet guides og tricks til Facebook. Så det har aldrig været et problem.

Jeg kender også affiliates, som har Apple eller brand-relaterede domæner som f.eks. www.pinkmacbook.com og det har de aldrig haft problemer med heller.

Hvorfor skulle Apple bruge tid på at jagte dig?

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)