Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dørmands firma

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Dørmands firma kræver ikke aut. så vis jeg evt. vil stå på et diskotek med alkoholbevilling, er der ingen problem.

Men dejligt man kan få lidt, debat i gang.

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo du skal, nu er det sidste gang jeg skriver det. hold da kæft du er tung at danse med.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kun Dørmænd, så det nok at have Dørmands kort.

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, du vil åbenbart ikke høre, al lykke til dig, skriv gerne når du starter op hvad dit firma hedder.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

undskyld jeg blander mig du skriver her for at få hjælp og når de så giver dig hjælp siger du det direkte imod det er total lige gyldig indlæg du har lavet...

når du åbenbart ikke har brug for hjælp

Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu behøver man vel ikke rette sig, efter alt vel? så nej indlægget er ikke ligegyldig..

 

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok bare holde lav profil, du graver din egen grav ved at udstille dig selv på den måde, måske du skulle åbne et andet firma som ikke er så krævende. Eller fortsætte som ansat dørmand?.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Haslev
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 152
Fra  Preisler Group Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Man behøver ikke rette sig efter alt. Men det alle prøver at sige er at hvis du får autorisationen som koster sølle 5.000 så bliver du taget mere seriøs og har nemmere ved at få de forsikringer det krævedes for at drive vagt / dørmandsfirma. Har også svært ved at se hvad der skulle koste mange penge m.h.t. udstyr, det kan vel ikke være meget andet end radioer + tøj + veste?

Grunden til at alle tager det her indlæg ilde op, er at det kunnet virke som om du blot vil starte op uden at have styr på autorisation, forsikringer mv. og så er det man kunnet mistænke dig for at blive et af de brodne kar i branchen der gør det hele sort. Jeg siger ikke at du gør det men svarene og holdningen kunnet virke til det. Håber dog jeg tager fejl. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

De sjoveste kunder at få, er da dem som er en del af en kæde. Dem er der trods alt et par stykker af i nattelivet. 
De foretrækker da helt klart at vælge en, som syner at have fuldstændig styr på det hele.

De 5000 er godt givet ud.! 

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Grave min egen grav, gør jeg nu ikke. Hvorfor betale 5000kr for vagtaut, vis det kun er, Dørmænd jeg tænker beskæftige.

Så kan det da godt være, nogle der vælger dem med vagtaut. fremfor os andre, nu jeg ikke den eneste der starter uden aut.. Mange andre driver Dørmands virksomhed, uden aut. og har aldrig haft bøvl, af nogen art.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)