Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi udlover 500 kr. til den bedste feedback!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Mine partnere og jeg har lige lanceret vores nye site www.ideahunters.dk

Konceptet omhandler, at du som bruger kan komme med gode idéer til vores virksomheds klienter, og derefter modtage en belønning fra virksomheden. 
Du vil ofte blive belønnet i form af kroner og øre, som bliver overført direkte til din bankkonto! 
Nu ville vi elske at få lidt feedback og nogle fremtidige idéer til vores projekt. 

► Vi udlover 500 kr. til den eller de bedste idéer.
Link til hvor i kan skrive feedback og idéer: http://ideahunters.dk/projekter 

De bedste hilsner,
Nico

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool ide!:-)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke helt, hvad vil du have feedback på? Sidens udseende, konceptet, eller hvad?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har smidt et forslag nu!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt! Kom endelig med flere hvis du kan. Så øger du også din chance :-)

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså et idelotteri.

Det svarer vel til, når rejsebureauerne udlover en rejse for det bedste rejsefoto.

Så får de 1000vis af billeder ind, som de så bruger i deres reklamer uden beregning.

Jeg er ikke vild med det.

Og i denne sag. Jeg ville gerne give dig feedback, enten for 500 kr eller gratis af hjælpsomhed, men jeg bliver stødt over, at du så tydeligt spiller på lotterichancen. Jeg har en vis mistillid til lotterier, jeg har prøvet at spille lotto op til flere gange, og det kan ikke tjene sig hjem igen, viser det sig.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Tak for dit svar! Konceptet omhandler på ingen måde noget lotteri, jeg understreger blot at folk kan smide flere idéer til feedback hvis dette var tilfældet.

Jeg tror du har misforstået konceptet, og jeg håber du vil tage det til revurdering. Konceptet omhandler crowdsourcing, hvilket er blevet en enorm populær niche indenfor det sidste års tid. Bl.a. Starbucks, IKEA og andre store virksomheder har deres egne platforme, hvor deres brugere kan komme med gode idéer, og hvor der bliver lagt en gulerod ud til dem.

Det er en god måde for den enkelte virksomhed, at få nye idéer direkte fra deres potentielle kunder, nuværende kunder og ikke mindst fra deres målgruppe.

De bedste hilsner,
Nico 

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Din post handler om et lotteri. Man kan vinde 500 kr,  hvis man kommer med god feedback.

Den hjemmeside du refererer til handler også om et lotteri, præmie for ideer.

-og jeg har været indenfor crowdsourcing business siden 2007, og det er et tveægget sværd, der mest gavner den, der crowdsourcer.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Hvis det er din mening, respektere vi selvfølgelig det!

Som du selv nævner ville du gerne komme feedback gratis - det ved jeg at rigtigt mange vil og det er super fedt! Vi giver bare brugerne muligheden for at få lidt igen ved at hjælpe os, hvilket vi også synes er super fedt!

Og jo mere du hjælper til med feedback, desto mere har man mulighed for at få ud af det. Det er der vel ikke noget forkert i?

Du er meget velkommen til at komme med konstruktiv feedback, især nu hvor du nævner din erfaring indenfor fagområdet. Dette vil vi meget hellere høre mere om, i stedet for at blive stemplet som et lotteri :-)

Fortsat god aften!

Mvh. Nico 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)