Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance Caféumat sælger søges - Tjen penge ved siden af - Hjælp til iværksætter der mangler penge.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Sikker handel ApS Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer 

Søger 20 personer der ønsker at tjene penge på salg af Danmark's mest enkle kaffe koncept. 

Konceptet er den enkle, god kop kaffe. Vi giver dig mulighed for nemt, og enkelt samt hurtigt at sælge Caféumat løsninger til de virksomheder du måtte fange. 

Vi giver en høj afregning per salg. 

Det er 100 % provision og du skal have mulighed for at sende os en faktura når du har solgt en maskine.

Vi binder dig ikke op på en aftale. Det er 100% en fair løsning for begge parter. 

Vores fælles mål er at tjene gode penge og have det sjovt på samme tid. 

Der er ikke møde tider. 

Der er ikke et sted du skal møde. 

Der er ikke en chef der bestemmer over dig. 

Der er ikke så meget pis kun penge ved salg. 

Vi forventer at du kan arbejde selvstændigt. 

Vi forventer ikke et minimums salg hver måned. Div. du bestemmer helt selv tempoet. 

Mvh Jacob Højgaard Ohlsson 

Ejer af Sikker Handel Aps 

Direkte: 42920000

Mail: JHO@sikkerhandel.net 8311.Cafeumat_flyer - 2 maskineversioner - opdateret pr. 16.5.2013.pdf

 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget ambitiøst at ville ind på det marked, hvor Cafax, Nespresso og Merrild sidder tungt på markedet for kaffe til firmaer, institutioner og kommuner etc.

Men når det nu er uden investering for dig, så er det jo også blot freelance-sælgeren, der gør alt arbejdet.

Dine maskiner eller priser er ikke bedre end de øvrige, så jeg ved ikke hvordan dine freelancere uden den store viden om konkurrenter og produkter skal gøre sig gældende.

Desuden skal du vist være Plus for at gøre reklame for dine produkter herinde - selv om du forklæder det som en slags job-annonce ;)

Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Sikker handel ApS Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming, 

Tak for tilliden :D 

Det er ikke reklame men jeg søger freelancere der kan sælge. 

Ja ved godt det er et tungt marked men har faktisk ret stor succes med det allerede. 

Mine maskiner er indbygget med et SIM kort der selv sender besked til vores lager som automatisk sender produkter afsted til kunden. 

Vores priser er billigere da vi faktisk lader vores maskiners kloge system klare alt arbejdet. Det holder omkostningerne nede og det kan vores kollegaer ikke slå.

Så ærligt så regner jeg med at det ikke bliver det store problem at komme ind på marked da jeg allerede er inde :D

Har du lyst til at sælge for os hører jeg gerne fra dig. Du virker frisk :D

Snakkes 

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du ikke får nok sælgere på ren provision - eller hvis det ender med ikke at virke tilfredsstillende, giver vi gerne et bud på en løsning med sælgere tilknytte i hele Danmark.

Se mere på oxeogco.

Venlig hilsen

Torben Søndergaard

Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Sikker handel ApS Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Hvordan kan sådan en løsning sættes sammen ? 

Jeg er ikke interesseret i ansatte. 

Har set jeres flotte hjemmeside igennem. 

Venlig hilsen 

Jacob Højgaard Ohlsson

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Man "køber" os 1 eller 2 dage ugentligt til en fast månedspris. Dertil kommer provision og kørsel. Vi står for HELE salgsprocessen fra segmentering, kontakt, fremsendelse af materiale, møde, opfølgning på møde, underskrivelse af aftale og feedback til virksomheden (dig).

Vi arbejder samtidig på flere kunder, så den ene eller de to dage er ikke fast fx hver tirs/ons, men derimod spredt over hele ugen, da salg jo netop fungerer på den måde - man skal kontakte potentielle kunder mange gange for at få fat i den rigtige.

Hvis det er interessant sender du blot en mail på firmaadressen, og så tager vi den der.

Mvh

Torben

Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Sikker handel ApS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben, 

Jeg har snakket med Henrik Oxe og det lyder jo fornuftigt. 

Tak for infomationen. 

Venlig Hilsen Jacob 

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Spændende indgangsvinkel - vil gemme jer til jeg har hele fundamentet til www.beboerforum.dk på plads, for vi kan vist få gavn af hinanden
Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Sikker handel ApS Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kjeppe, 

Tak for din besked. Har lige været inde på din side. 

Vi henvender os til virksomheder der har brug for kaffe til deres medarbejdere eller kunder. 

Maskinen er for stor til et privat forbrug. Der henviser jeg folk til at købe en Nespresso maskine eller noget i den stil.

Mine maskiner kan selv finde ud af hvornår der skal sendes nye produkter til kunden. Dette bliver gjort automatisk.

Så kunden har altid produkter til maskinen samt nye kalkfilter.

På denne måde skal kunden bare sørge for at fylde maskinen op og servicere kaffe og drikke frisk kaffe - Latte - Cappo - Kakao m.m.

Og held og lykke med dit projekt. Hvad går det ud på ?

Mvh

Jacob Højgaard  

Fra Horsens
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er en 18 årig dreng, som studerer på HHX i Horsens.
Syntes dit projekt lyder rigtig spændende og kunne godt tænke mig at høre noget mere.

Mvh Sebastian 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)