Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

internetauktion scandiart.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er lige gået med i et forholdsvis nyt koncept, og vil gerne høre jeres mening omkring website og brugervenlighed, alle indput modtages

Mvh Kronborg

 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

corona:

Vi er lige gået med i et forholdsvis nyt koncept, og vil gerne høre jeres mening omkring website og brugervenlighed, alle indput modtages

Hey Kronborg!

Hvor er det lige at jeres koncept er nyt? Anyway.... 

Jeg går lige til sagen, og håber at kunne inspirere jer/dig.

Som så mange andre har i (desværre) valgt at bygge et website der er kedeligt og trist at kigge på.Grundfarven er grå, og i supplere denne med en klassisk "logo-overskrift". Det er fint, det fungere, men i fortjener bedre...og det kan uden tvivl gøres langt bedre.

Mine råd er herfor:

  • Kig på jeres målgruppe, overvej om jeres hjemmeside passer til dem. Har i konkurrenter som er bedre rustet end jer (hjemmeside-mæssigt) ?
  • Tilføj nogle farver samt nogle nuancer. Det skaber liv, og det kan i mange tilfælde give hjemmesiden det ekstra pust der skal til for at man tænker: "wow...", hvis farverne vel at mærke bliver valgt med omhu.
  • Orden jeres typografi. Lige nu er der stort set ingen forskel på sidens typografi. Man kan umiddelbart ikke skelne overskrifter fra brødtekst, hvilket jeg tror spiller en væsentligt rolle.
  • Tilføj velkommen/intro tekst. Hvis i forventer at tilfældigt besøgende (hermed mener jeg folk som ikke ved, hvem i er) skal kigge forbi, så burde der være en tekst der definer, hvad i er og hvad i står for. Bare en lille tekst, måske 4 linjer, som fortæller, hvad i handler med osv.
  • Angiv kategorier med navne. På forsiden er der 12 billeder. Disse er åbenbart billeder der skal fortælle mig, hvilken kategori jeg besøger. Dette var jeg et stykke tid om at finde ud af, jeg troede nemlig at man, ved klik på et givent billed, kunne købe en given vare.
  • Tydelige tabel-kante og ingen rummelighed er et minus når vi snakker webdesign. Derfor; fjern tabel-kanterne og giv plads mellem billeder og tekst.
  • Når jeg fx trykker på LUX-varer, så bliver min browser ved med at refreshe. Jeg ved ikke om det er en fejl? men det går jeg ud fra...

Alt i alt... så synes jeg at jeres side trænger til en gevaldig grafisk overhaling!  Men det er selvfølgelig mit synspunkt, jeg er åbenlyst ikke i jeres målgruppe...

 Pøj Pøj med det ;)  Du kan altid skrive, hvis du mener jeg kan bidrage med noget, evt. et nyt design :)

Du kan se mit midlertidige portfolio her: http://www.marcfalk.com/portfolio/

 

Mvh

Marc Falk

www.marcfalk.com 

Mvh, Marc Falk

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

tak for dit indput, der er sket en lille smule med hensyn til designet, så du må gerne kigge på det igen hvis du har lyst

Mvh Kronborg

 

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

 Det er altså stadig lidt trist og virker meget hjemme gjort.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)