Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 mobil og betalingsservice

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Tygelsjö
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 85
Fra  Justworks ApS Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der andre som har oplevet at 3 mobil har frameldt betalingsservice automatisk og derefter opkræver 310 kr. i kompensensationsgebyr pga. for sen betaling?

##Nysgerrigefteromdeternyprocedure

Er du drengerøv så tjek http://connery.dk ud | Leder du efter seriøs webudvikling så tjek http://justworks.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, og jeg tror heller ikke, at du har noget at have din formodning i. Der må være sket en fejl et sted og så er det endt således.

Ingen virksomhed med hundredtusindvis af kunder og millioner udestående er dum nok til at lave en sådan handling. Det ville betyde at hele likviditetsbudgettet ville tippe over og virksomheden kunne ende med at blive insolvent på ekstremt kort tid. De er fuldstændig afhængige af at modtage pengene fra Betalingsservice, som forventet, da de ellers ikke ville være i stand til at betale regninger.

Det virker rimeligt tosset på mig, at du overhovedet kan få den tanke!

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mener jeg ikke at de kan.
Er det ikke kun dig selv der kan det?

Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Neua,

3 kan ikke afmelde fra din konto, det er kun dig selv eller din bank der kan det.

De kan stoppe med at hæve penge, men det gør de selvfølgelig kun hvis der ikke skal betales længere.

Jeg syntes du skal tage fat i deres kundeservice og høre hvad der er sket af fejl, de vil ofte også kunne se hvorfor regningen ikke er betalt, dvs. om den er afmeldt af dig selv eller banken.

Desuden er rykkergebyret på 100kr og genåbningsgebyret på 200kr, hvis det skulle svare til de 310kr (9,75kr for PBS) så hvis dine regninger er betalt til tiden og din telefon ikke har været lukket, er der helt sikkert en fornuftig forklaring på det.

Sidste mulighed er hvis du har skiftet bank, og glemt at overføre regningen fra 3 sammen med dine betalingsaftaler.

Håber du finder ud af det.

Venligst,
Bjarke

Fra Tygelsjö
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 85
Fra  Justworks ApS Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

310 kr er det helt nye kompensationsgebyr som EU har indført, som man allerede må knalde på første rykker foruden det normale rykkergebyr. - Vi har været i dialog med 3 idag allerede inden min post - og med til ovenstående hører at nej vores telefon har ikke været lukket, nej vi har ikke selv frameldt os, nej banken har heller ikke gjort det.

3 fjernede gebyret med det samme og tilmeldte os igen fremadrettet, så min post var ingen klage.

- jeg var egentlig mest nysgerrig for om andre herinde havde oplevet noget tilsvarende, for jeg kender 3 andre som det også er sket for i denne måned.

Er du drengerøv så tjek http://connery.dk ud | Leder du efter seriøs webudvikling så tjek http://justworks.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)