Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Etablering af virksomhed - anskafelse af leverandør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg SV
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!Smile

jeg er studerende på et handelsgymnasie i Aalborg, og har lige siden jeg startet godt kunne tænke mig at starte virksomhed. Nu nærmer jeg mig de 18 år, hvor jeg føler at jeg er parat og klar til at starte op!!

Til at starte med, vil jeg sige at jeg er ny på amino så beklager hvis læserne ikke mener jeg er grundig nok i mit spørgsmål!

Mit største ønske er, at komme igang med min egen virksomhed, men dog ved jeg ikke hvad jeg skal udover at jeg ved det skal være en handelsvirksomhed!!

(dog tænker jeg på IT udstyr som: mus, tastatur, harddiske, usb-stik og lignende)

Jeg har tænkt meget over hvordan virksomheder de anskaffer deres leverandør til deres vare(Evt. IT-Udstyr) altså hvordan de skaber kontakten, og hvordan den pågældende vare bliver leveret.

Hvis i har meget forstand på de ovenstående spørgsmål, eller bare generalt at starte en handelsvirksomhed op inden på IT-Udstyr, må i meget gerne kontakte mig for at hjælpe mig med at komme igang!

Jeppe Hjulmand

Aalborg handelsgymnasie 

 

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Først skal du vide at der er et hav af gode leverandører der hellere end gerne vil lade dig sælge deres produkter. - Du skal "blot" kunne bevise overfor dem at du rent faktisk kan sælge. Har du først bevist dit værd vil de flokkes om dig..!!

Jeg kan se du ikke har en hjemmeside nævnt på din profil. Hvis jeg var dig ville jeg straks lave en hjemmeside der kunne vise hvad du kan. På denne kunne du faktisk allarede nu tjene lidt med annoncer fra tradedoubler. Hvis du har en velfungerende hjemmeside, vil det være "nemt" at få en leverandør til at acceptere dig som en seriøs partner.

Omkring finansiering af et varelager el lign. - Hvis en leverandør stoler på dig vil du kunne få en god kredit. Og din leverandør vil kunne finansiere meget mere, end nogen bank nogensinde vil give dig i lån i disse tider. - Normal kredit er ofte løbende måned + 30 dage. Og er du hurtig til at sælge dine varer kan du sælge og få penge ind, før du skal betale din leverandør. Det skal være dit mål.

Jeg give dig dette råd, som du faktisk selv har skrevet: "Bare kast dig ud i det!"

Hilsen

Peder Andersen

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Du må meget gerne prøve at formulere nogle konkrete spørgsmål omkring det at starte en handelsvirksomhed op, finde leverandør mm. og så sende dem til mig i en besked, så vil jeg hellere end gerne hjælpe dig med det :-)

Jeg har selv været igennem hele molevitten, så jeg har lidt erfaring indefor området.

Held og lykke :-)

Vh
Frederik 

Tilmeldt 25. Aug 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Cyrus Technologies LTD Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Den branche du nævner er en hård branche og fortjenesten på varerne er små. Dog kan du skrive en PM til mig, så skal jeg forsøge at være behjælpelig med leverandør.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)