Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Etablering af virksomhed - anskafelse af leverandør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg SV
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!Smile

jeg er studerende på et handelsgymnasie i Aalborg, og har lige siden jeg startet godt kunne tænke mig at starte virksomhed. Nu nærmer jeg mig de 18 år, hvor jeg føler at jeg er parat og klar til at starte op!!

Til at starte med, vil jeg sige at jeg er ny på amino så beklager hvis læserne ikke mener jeg er grundig nok i mit spørgsmål!

Mit største ønske er, at komme igang med min egen virksomhed, men dog ved jeg ikke hvad jeg skal udover at jeg ved det skal være en handelsvirksomhed!!

(dog tænker jeg på IT udstyr som: mus, tastatur, harddiske, usb-stik og lignende)

Jeg har tænkt meget over hvordan virksomheder de anskaffer deres leverandør til deres vare(Evt. IT-Udstyr) altså hvordan de skaber kontakten, og hvordan den pågældende vare bliver leveret.

Hvis i har meget forstand på de ovenstående spørgsmål, eller bare generalt at starte en handelsvirksomhed op inden på IT-Udstyr, må i meget gerne kontakte mig for at hjælpe mig med at komme igang!

Jeppe Hjulmand

Aalborg handelsgymnasie 

 

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Først skal du vide at der er et hav af gode leverandører der hellere end gerne vil lade dig sælge deres produkter. - Du skal "blot" kunne bevise overfor dem at du rent faktisk kan sælge. Har du først bevist dit værd vil de flokkes om dig..!!

Jeg kan se du ikke har en hjemmeside nævnt på din profil. Hvis jeg var dig ville jeg straks lave en hjemmeside der kunne vise hvad du kan. På denne kunne du faktisk allarede nu tjene lidt med annoncer fra tradedoubler. Hvis du har en velfungerende hjemmeside, vil det være "nemt" at få en leverandør til at acceptere dig som en seriøs partner.