Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny service til promovering af shops og services

Side 4 ud af 9 (88 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi ser lidt det samme her.
Vi har pt. 15-20 ledige indlæg og der sker næsten intet selvom vi har udvidet målgruppen væsentlig.

De få ansøgninger der kommer er alle fra - undskyld udtrykket - ubrugelige sites med et eller to indgående links og mange indlæg er skrevet med utrolig mange stavefejl.

Konceptet er godt men der mangler helt sikkert bloggere så de 1000+ bloggere tror jeg ikke på.

 

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Smørum
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 33
Fra  FashionByEmma.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig, super godt koncept, og lige hvad jeg kunne bruge.. der har været en del fejl og tekniske problemer, pyt med det, alt opstart kan være svær - men at der ikke bliver svaret på henvendelser, det er meget useriøst.

Jeg har oplevet det samme som dig, jeg fik indlæg fra meget små piger der skrev bandeord og som ikke kunne stave og som lagde forkerte links ind - men der fik jeg en god snak med wepromote, som herefter ændrede at der skulle udfyldes målgruppe, men jeg tvivler på at der er blogger til at udfylde det behov som jeg har - målgruppe fra 25-50 år... og de indlæg jeg nu har set, har bestemt heller ikke har imellem 1000 og 10000 læsere, som er det kriterie jeg har valgt.

Jeg har nu skrevet / kontaktet dem flere gange, fordi jeg har brugt så meget tid på det og den tid har jeg ikke - så jeg vil gerne have mine penge retur, men jeg hører intet svar!! Trods direkte sms'er, opkald og mails.

Tænker om vi måske er blevet snydt, men det håber jeg at wepromote vil svare os på.

High Fashion webshop - modetøj til kvinder fra danske og udenlandske designere http://fashionbyemma.dk/

Fra Danmark
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 06:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

wepromote. Gider i svare på mine mails? synes det virker ret uprofessionelt, at i ikke svare på mine mails.

Har nogen spørgsmål jeg gerne ville have besvaret.

ser frem til at høre fra jer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Uh.. Det var da godt jeg fik læst de sidste par indlæg her.

Jeg syntes konceptet er genialt! Men jeg mangler bedre omtale af wepromote.dk og flere bloggere.

Kategorien "Mode & tøj" giver 0 læsere. Uanset aldersgruppe...

Glæder mig til at det bliver en brugbar service.

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke nogen som har hørt fra dem endnu?
Må siges at være rimelig useriøst!

Dbh.

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg er også pludseligt glad for at paypal løsningen ikke gad virke med mit betalingskort ;) det er vist lige nyt nok!

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Fra København S
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 48
Fra  Shopsolbriller.dk Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i tråden.

Først mange tak for alle jeres inputs. Reaktionerne på konceptet har været overvældende og vi havde ikke forudset at kravene til omtalerne ville være så nuanceret. Vi har ligget vandret de sidste dage for at opfylde de krav og ideer som I er kommet med og er næste færdige med en solid opdatering med flere nye funktioner som gør at systemet er nemmere at bruge, og vigtigst af alt, opfylde de krav i har til produktet.
Derfor skal jeg beklage den manglede mail-kontakt som nogle af jer har været ude for. Vi har i dag fulgt alle henvendelser til dørs og I er mere end velkomne til at skrive til os hvis I har spørgsmål eller ideer. Som sagt bruger vi al tiden på at optimere systemet så det passer ind i både bloggerne og annoncørernes ønsker. Har I ideer til forbedringer, så kom endelig med dem nu. Vi forventer at den nye opdateringen rulles i morgen, onsdag.

God dag.

Kristian

Fra København S
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 48
Fra  Shopsolbriller.dk Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Kategorien Tøj og Mode har sandsynligvis vist 0 fordi du har overset at skulle vælge "antal læsere". 

PT. kan du nå 15.724 læserepr. blog i kategorien hvis du vælger over 10.000 læsere.

Skulle det drille, er du velkommen til at ringe eller skrive.

Kristian

/WePromote

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Indlæg til godkendelse vises ikke længere i Explorer 10.0, det virkede omkring d. 10/9

Det virker hvis jeg klikker på kompatibilitetsvisning i Explorer, det skal i lige have styr på da vi ikke kan ses hvem der har lavet indlæg til godkendelse.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra København S
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 48
Fra  Shopsolbriller.dk Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Heads up :)

Det er sendt til udvikleren. Tak.

Side 4 ud af 9 (88 indlæg)