Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny service til promovering af shops og services

Side 5 ud af 9 (88 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Og lige en mere:

Det er ikke muligt at afvise et blog indlæg, der kan kun godkendes.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra København S
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 48
Fra  Shopsolbriller.dk Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt. Dette er en ændring vi har lavet på baggrund af jeres inputs. Vi har i stedet tilføjet muligheden for at annoncøren manuelt kan vælge blandt de bloggerne der anmoder om at skrive et indlæg, før de skriver indlægget. 

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige oprettet en opgave med 5 bloggere, og det gik smertefrit Yes

Det virker! Og det er et tilbud som vi nok har manglet Wink Så fedt at det virker Yes
Så håber jeg bare, at kvaliteten er god og at der er de læsere, som de skriver Surprise

Dbh
Michael Haahr
Maler-maling.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende koncept og bestemt noget der kan bruges, som blogger er jeg rigtig glad for siden indtil videre!

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg meldt mig til og bedt om 5 bloggere med kriterier fra 1.000-10.000 følgere og alder mellem 25 og 60år mener jeg det var.

Det jeg har fået er: 5 bloggere på ca 17år. som har fra 6 likes til 144 likes på facebook. Jeg kan ikke se hvordan jeg finder ud af, hvor mange "følgere"/"læsere" de forskellige har. Kun ved én var der 69 medlemmer.

Hvorfor får jeg kun sådanne bloggere, der tilbyder sig...? Det er jo slet ikke det jeg har bedt om Surprise

Får jeg nu ikke tilbud fra andre bloggere, da der allerede er 5 som tilbyder sig?

Jeg syntes man skulle kunne fravælge/afvise dem, man ikke ønsker!

Dbh
Michael Haahr
Maler-maling.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Jeg bruger selv Wepromote og ser desværre det samme som dig.
Små ubrugelige blogs som i Seo øjemed ingen værdi har.

Der skiltes på deres forside med 1000+ bloggere, det er jeg meget i tvivl om.
Du kan lave en analyse af bloggerens forside via open site Explorer, hvilket i 95% vil vise en blog helt blottet for backlinks hvilket næsten altid betyder det kun er bloggeren selv der ser den og måske venner og familie.

Du kan via andre værkstøjer måle estimeret trafik på disse blogs og du vi der se at mange blogs har omkring 10-20 sidevisninger om dagen - det svarer lidt til at moster Ella laver en hjemmeside om hækling som naboen ser.

Vi må desværre nok konstatere at bloggerne på Wepromote overvejende er unge/børn med blogs der ligger langt fra det lovede.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sgu noget p.. man ikke længere kan afvise bloggere, min oversigt er ved at være godt fyldt med ubrugelige tøse sider.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har implementeret en ny feature som erstatning for afvisnings funktionen. Du kan i din kampangne sætte et flueben,
som betyder du manuelt vil godkende dine bloggerne. Så kan de ikke skrive for dig før de er godkendt af dig.
Håber det afhjælper problemet.

Venlig hilsen Anders 
Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

daxiez:
Vi har implementeret en ny feature som erstatning for afvisnings funktionen. Du kan i din kampangne sætte et flueben,
som betyder du manuelt vil godkende dine bloggerne. Så kan de ikke skrive for dig før de er godkendt af dig.
Håber det afhjælper problemet.

Venlig hilsen Anders 

Hej Anders.

Det er jeg rimelig sikker på, at jeg havde sat flueben i...! Men alligevel, har jeg nu 5 bloggere der alle har skrevet en artikel om min side, og jeg har derefter kun godkendt den ene. De andre er simpelthen for små blogs, til både mine kriterier som jeg satte da jeg oprettede dem, og for at jeg vil betale 299kr. eks. moms. for SÅ små blogs!

Jeg syntes det er synd for de blogejere, som jeg nu skal ind og sige nej tak til, efter de har skrevet indlægget.

Der var én blogejer som stod, som igangværende. Hende tjekkede jeg, og hun havde 1300 likes på facebook. Hende ville jeg da gerne have, men hun forsvandt igen...! Hvad sker der lige...?

Kan bloggerne ikke selv se, hvad vi sætter op, som mål for, hvad vi vil godkende. Jeg syntes det ser ud som om, at alle bare skriver om min side...

Hvorfor får jeg ikke flere end de 5 stk. jeg satte som mål? Jeg vil gerne have mulighed for at afvise, så der kommer nye tilbud ind!

Dbh
Michael Haahr
Maler-maling.dk

Fra København S
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 48
Fra  Shopsolbriller.dk Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Her kommer en kort status. Vi bruger i øjeblikket al vores tid på at afstemme produktet i forhold til de forventninger I som annoncører har. Og det er ikke en nem opgave. Dog er alle inputs som I kommer med, guld værd fos os - og den direkte årsag til de ændringer og forbedringer vi laver. 

En af de kommende tiltag er et lille script som gør at vi nøjagtigt kan måle bloggernes besøgstal. Dermed vil I som annoncører kunne se det ekstakte besøgstal for hver blogger. Indtil nu har vi målt bloggernes besøgstal ved krydstjekke med flere forskellige online tools (og i nogle tilfælde kræve Analytics tal). Men nu udvikler vi så vores eget da vi kan se at dette er ønsket.

Jeg vil lige nævne at vi på baggrund af flere henvendelser kan se at flere annoncører og bloggere blander læsertal sammen med følgere og likes på Facebook. Vi opererer udelukkende med læsertal i øjeblikket - og vi prøver at gøre opmærksom på at en blog med f.eks. 100 følgere sagtens kan have f.eks. 1000 læsere. Blogs med 35 daglige besøgende, vil derfor være at finde i kategorien 1000-10.000 læsere. Vi vil prøve at gøre dette endnu tydeligere fremadrettet.

Tak for alle henvendelserne.

Kristian Falkenberg

Side 5 ud af 9 (88 indlæg)