Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du på et internationalt affiliate netværk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Har du en international virksomhed kan jeg tilbyde dig at styre et affiliate program for dig der kan skaffe leads og/eller salg til din virksomhed.

Jeg har været så heldig at lære CEOen fra en af de internationale affiliate bureauer og har fået carte blanche til at komme med nye kampagner til dem.

Er du interesseret i leads eller salg i en webshop så smid et link til din shop her i tråden, så vurderer jeg om vi vil være et godt match.

Det vil foregå på ren performance.

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Fra  CitizenVPN.com (Skytte Media ApS) Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Winum,

Jeg kunne godt være interesseret: CitizenVPN.com 

Mvh.

Tobias 

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Tak for kommentaren. Faktisk har jeg en rigtig god kammerat, der har lavet en lignenden løsning med DNShttps://unlocator.com 

Derfor vil jeg sige nej tak til dit forslag. Med FED niche - det er bare med at fyre den af :)

Se evt. http://mailiac.com

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

Winum:
jeg tilbyde dig at styre et affiliate program for dig der kan skaffe leads og/eller salg til din virksomhed.

Hvilke nicher, b2b, b2c, IM...?

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

SPGuy.com:
Hvilke nicher, b2b, b2c, IM...?

Jeg kan håndtere både B2B og B2C. Det vigtigste er at produktet har en god profitmargen, så der er grundlag for at betale affiliates en god kommission - enten per lead eller per salg hvis der er en webshop. Lige nu snakker jeg med noget så mærkeligt som en virksomhed, der leverer lysinstallationer til kirker - så meget er muligt :)

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

Winum:
Jeg kan håndtere både B2B og B2C. Det vigtigste er at produktet har en god profitmargen, så der er grundlag for at betale affiliates en god kommission

Jeg har et international coaching program for virksomhedejere f.eks.: advokater, konsulenter, div. læger osv. - det koster pt. USD2.000 - man kommer op på usd5.000 når vi har kørt de 2 første hold igennem. Commission er 50%

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder interessant.

Har du en URL?

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)