Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal man gøre? (SEO) er det dig vi mangler?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej M-Trade,

Vi ( Krak Media Group - en del af Eniro koncernen ) vil meget gerne byde ind på opgaven - kik her kampagne.krakmediagroup.dk

Vi arbejder professionelt med Google Adwords, Micrsoft Bing, SEO, Konverterings optimering, Open AdExchange (push annoncering på danmarks største medier såsom Berlingske, Jyllandsposten, EkstraBladet, TV2, Børsen, BT, Sporten.dk, Boligsiden, Jydske Vestkysten samt mange flere), Video samt mobiltilpasset websites.

Jeg har prøvet at ringe til dig med kan ikke komme igennem nummeret så du er velkommen til at ringe på 4171 6898 eller skrive til mig på mfg@krakmediagroup.dk så vil jeg gerne komme forbi og finde ud af hvad du helt nøjagtigt skal bruge.

Hvis andre har interesse så er i selvfølgelig også velkommen til at ringe eller skrive.

God dag.

//Martin Friis Guldborg

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Friis Guldborg:

Hej M-Trade,

Vi ( Krak Media Group - en del af Eniro koncernen ) vil meget gerne byde ind på opgaven - kik her kampagne.krakmediagroup.dk

Vi arbejder professionelt med Google Adwords, Micrsoft Bing, SEO, Konverterings optimering, Open AdExchange (push annoncering på danmarks største medier såsom Berlingske, Jyllandsposten, EkstraBladet, TV2, Børsen, BT, Sporten.dk, Boligsiden, Jydske Vestkysten samt mange flere), Video samt mobiltilpasset websites.

Jeg har prøvet at ringe til dig med kan ikke komme igennem nummeret så du er velkommen til at ringe på 4171 6898 eller skrive til mig på mfg@krakmediagroup.dk så vil jeg gerne komme forbi og finde ud af hvad du helt nøjagtigt skal bruge.

Hvis andre har interesse så er i selvfølgelig også velkommen til at ringe eller skrive.

God dag.

//Martin Friis Guldborg



Hej Martin.

jeg kontakter dig hurtigst muligt!  

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser jeg frem til - jeg er bedst at træffe i morgen efter kl. 12:00.

// Martin

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du/i kan sagtens gøre en hel del "grund" arbejde selv.

  • Skrive bedre title tag til hver side (de er korte og mangler keywords)
  • Kortere Meta beskrivelser de er alt for lange (max 159 tegn)
  • Unikke tekster på kategorisider (Der er ikke nogen kun på produkterne)
  • Lav en Google+ profil
  • Meget mere tekst på forsiden
De lidt svære er dine url adresser de er, alt for lange men det kræver lidt mere end bare at ændre dem.
Til sidst vil jeg ikke skrive denne tekst på alle siderne "Greatskin.dk har Danmarks billigste kosmetik og hudpleje produkter. Virksomheden er CVR-registreret og er en del af M-trade" men i stedet lave et link til en profilside.
Et lille tip til konvertering vil være at flytte dine fordele op i toppen de er pt for langt nede.
Med venlig hilsen
Mads Smile
 
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej M-Trade / Greatskin.dk

Som andre nævner, er det muligvis bedre i gør grundarbejdet selv, måske med lidt rådgivning udefra.

Sidetitler - skriv nogle korte, gode titler med de vigtigste keywords. Unikke for hver underside, hvis det er muligt.

Meta beskrivelse - delvist en gentagelse af ovenstående, men med mere tekst/keywords

Page headers - igen, gentag de siderelevante keywords, men i tekstform

Side tekst - skriv relevant tekst, og gentag dine keywords i forskellige former. Google elsker tekst!

Når i skriver tekster, så husk at jeres kunder skal kunne læse og forstå dem. 

--
Vi bruger polakker til SEO.

Det virker fint, og er billigt. De er ambitiøse, og meget glade for deres danske kunder.

Med venlig hilsen

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

websol:

Hej M-Trade / Greatskin.dk

Som andre nævner, er det muligvis bedre i gør grundarbejdet selv, måske med lidt rådgivning udefra.

Sidetitler - skriv nogle korte, gode titler med de vigtigste keywords. Unikke for hver underside, hvis det er muligt.

Meta beskrivelse - delvist en gentagelse af ovenstående, men med mere tekst/keywords

Page headers - igen, gentag de siderelevante keywords, men i tekstform

Side tekst - skriv relevant tekst, og gentag dine keywords i forskellige former. Google elsker tekst!

Når i skriver tekster, så husk at jeres kunder skal kunne læse og forstå dem. 

--
Vi bruger polakker til SEO.

Det virker fint, og er billigt. De er ambitiøse, og meget glade for deres danske kunder.

Med venlig hilsen
Web Solutions
www.web-solutions.eu



Hej!
Mange tak for dit svar! og alle de andre svar! 
Vi skal vidst lige igang med at læse lidt på det, det ser ud til der er en del arbejde man kan gøre selv til at starte med.
Vi skal igang med at have omskrevet alle vores tekster, så vi skal lige finde ud af hvordan de skal gøres for at google bedst syntes om det.
For at kunne bruge nogle til SEO skal de så helst kunne Dansk? eller kan jeres polakkere det og er det nogen du kan henvise mig til? 

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

I burde få lavet jer en blog, da det er en glimrende kilde til flere besøgende. Google kan godt lide tekst. :D . Desuden kan mennesker godt lide gode guides osv., som virker oplagt i dette tilfælde. Hvis de bliver skrevet godt, er der en god chance for, at indlæggene kan blive delt på sociale medier og endnu flere hører om jeres firma.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Jonas Hansen:

I burde få lavet jer en blog, da det er en glimrende kilde til flere besøgende. Google kan godt lide tekst. :D . Desuden kan mennesker godt lide gode guides osv., som virker oplagt i dette tilfælde. Hvis de bliver skrevet godt, er der en god chance for, at indlæggene kan blive delt på sociale medier og endnu flere hører om jeres firma.

Hej Jonas. Vi har faktisk også en blog på siden vi har bare lige deaktiveret den da vi kun havde 1 post/artikel og vi snart lancerer vores nye side. 
Så vi skal lige have skrevet en masse kvalitets artikler, og så smider vi den op igen!

Men bestemt en god ide!

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Friis Guldborg:

Det ser jeg frem til - jeg er bedst at træffe i morgen efter kl. 12:00.

// Martin



Hej Martin. Jeg kan se i har ringet et par gange, jeg har ikke været til at trække. 
Men kan vi ikke sige jeg kontakter dig når jeg lige får tid, så kan vi få snakket lidt omkring SEO og vores muligheder. 

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

M-Trade:
Hej Martin. Jeg kan se i har ringet et par gange, jeg har ikke været til at trække. 
Men kan vi ikke sige jeg kontakter dig når jeg lige får tid, så kan vi få snakket lidt omkring SEO og vores muligheder. 

Hej - det er helt ok - jeg ser frem til at i ringer, så vi kan kigge nærmere på jeres muligheder ved os.

//Martin

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)