Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sommerjob hvordan?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, jer er studerende (læser HA) og har ikke noget job lige nu. Men når sommeren kommer, vil jeg meget gerne have et spændende sommerjob, så jeg kan tjene lidt penge.

Men jeg synes bare det er svært at finde noget, så ville høre om i har nogle gode råd? Evt. job muligheder jeg ikke selv har tænkt på.

Har kigget lidt på nogle job sider og de fleste job er inde i KBH og jeg bor selv i Næstved, så det er lidt ærgerligt.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at tjekke www.moment.dk de er et vikarbureau for studerende!
De tilbyder jobs over hele landet og i kortere eller længere perioder...
 
/Brian
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa tak for hjælpen, jeg har prøvet og oprette mig på siden. Jeg lavede en søgning og der var ikke et eneste job i storstrøms amt eller vestsjællands amt, lidt ærgeligt. Men håber da der kommer nogle, ellers må jeg se om kan finde et i KBH.
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du skriver lidt mere om havd du vil (HA er jo en bred sag).. Så kan det da være at der er nogen der kender nogen..
 
 
Mvh
Martin
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo det kan jeg sagtens gøre:-) Jeg har læst HHX og der var jeg ret vild med afsætning og erhvervsøkonomi, derudover har jeg arbejdet 5 år i Bilka (ved siden af skolen).  sidste søgte jeg en elev plads i bank, men det blev jeg desværre ikke, så jeg valgte at læse videre i stedet. Har med vilje taget HA da den er så bred så jeg har mulighed for flere forskellige erhverv.
 
Hvis der skulle være nogen som har noget eller andre gode råd, så er jeg åben for hvad som helst:-)
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du overvejet at søge uopfordret eller søge nogle jobs som måske ikke lige ligger inden for det du er uddannet til?Det kunne fx være cafeer, diskoteker o.lign. Det er måske et forsøg værd. Men jeg vil da holde øjne og ører åbne.
 
Hilsen RBLO
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja har overvejet alt muligt, behøver slet ikke være i sitl med det jeg studere. Det ville dog være lækkert, da man så kunne prøve det man studere i praktis:-)
 
Men tak for hjælpen so far, men håber da at få lidt flere svar:-)
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)