Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

På bar bund - er firmanavn ledigt + firma email

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 15. Apr 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg håber der er nogle søde mennesker der kan hjælpe mig.

Jeg har nu fundet et firmanavn, men der hvor jeg er på bar bund er hvordan jeg finder ud af om det er ledig?

Mit andet spørgsmål er hvordan opretter jeg en mail adresse uden det er med ( gmail ), men hvor der står eks. Tina@mit firmanavn. Dk.

Håber der er nogle søde amino' er der kan hjælpe mig.

Mange hilsner
Tina
Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina.

du kan på www.dk-hostmaster.dk se om dit drømmedomæne er ledigt. 

Derefter kan du søge lidt på www.cvr.dk og se, om der er nogle virksomheder der ligner. 

Mht. mail, så opretter du - alt efter dine ønsker et webhotel med tilhørende mail. en hosted exchange, en Office 365 eller lign.

Kim

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan søge efter varemærker flere steder - her f.eks http://www.rettigheder.dk/wizard1?gclid=CLKgzp3Rs7kCFW96cAodvjUA9Q

Du kan søge f.eks. om det er en del af et allerede registreret domæne f.eks https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/find-dk-domaenenavn/ 

Mig bekendt vil CVR også stoppe registreringen hvis du registrerer med helt samme som en der allerede er registreret

Mail adresse med dit firmanavn får du ved at leje dig ind i et webhotel hvor du får en større eller mindre hjemmeside plads +  egne mail adresser

Ud over det med firmanavnet, så sæt dig ind i moms, skat og andet sjov, så du er velforberedt - du kan se lidt i den indholdsfortegnelse der er i min signatur hvis du skal læse lidt om sådanne opstarts emner

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Dresden, Tyskland
Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

Det letteste er at bruge Google eller bare internettet. Skriv www.(dit firmanavn).dk i din browser. Hvis det er taget vil det nok være nemmest at kigge sig om efter et nyt navn. Hvad email og hjemmeside angår er der afhængig af din erfaring. Her er det nok bedst at finde en service partner som du stoler på.. Hvad det angår er Amino jo det helt rigtige sted at lede.

Jeg håber det hjælpe dig lidt videre.

Brian

Fra Randers
Tilmeldt 15. Apr 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej "cookie- John Hannover

Tak for dit svar.

Jeg har lige et spørgsmål til det du har skrevet.

Kan man samle firmanavn og mail adresse og hjemmeside ved samme webhotel?
Og hvilke webhotel er billigst?

Hej fra Tina
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

tinasvendsen:
Kan man samle firmanavn og mail adresse og hjemmeside ved samme webhotel?

Og hvilke webhotel er billigst?

Ja du kan sagtens få det hele samlet i et, hvilket også er nemmest. Jeg vil råde dig til, at finde et webhotel der passer til dit behov. Det kan sagtens være at UnoEuro webhotel er mere end rigeligt til dig.

Du kan søge på Google efter webhoteller. Der er rigeligt at vælge imellem og helt ned til 9,- om måneden.

Fra Randers
Tilmeldt 15. Apr 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bjørndal
Jeg har desværre ikke den store erfaring inden for netop det område, og derfor er Amion et godt redskab for netop sådan en som mig😊

Tak for dit svar

Tina
Fra Randers
Tilmeldt 15. Apr 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej "Marc-CoolSlips"

Tak for Info, jeg har lige et spørgsmål ang at du skriver UnoEuro webhotel er mere end rigeligt til mig, må jeg spørge hvad du mener med det? I og med at jeg ikke har erfaring inden for dette område vil jeg gerne være sikker på at alt er iorden, så der ikke kommer uforudsete problemer fra starten.

Og et andet spørgsmål er, skal jeg registrere mig med Cvr nr før jeg vælger mit webhotel med firmanavn, mail adresse, og hjemmeside?

Mange hilsner
Tina
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

tinasvendsen:
UnoEuro webhotel er mere end rigeligt til mig,

Webhotel råd vil afhænge helt af brugen. Er det en simpel fast hjemmeside og emails du behøver kan det gøres superbilligt - skal du ha avanceret shop og sikkerhed for 100% drift - er det dyrere

tinasvendsen:
Og et andet spørgsmål er, skal jeg registrere mig med Cvr nr før jeg vælger mit webhotel med firmanavn, mail adresse, og hjemmeside?
Ja det synes jeg - det ville være surt ikke at kunne få registreret et navn og så skulle ændre alt det andet - så vil du registrere CVR som jeg synes er fornuftigt - så tag det først  - det tager ingen tid - Du skal også ha CVR med på hjemmesiden

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Randers
Tilmeldt 15. Apr 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen John

Ja det har du så ret i at Cvr nr skal registreres først i og med at det skal stå på hjemmesiden.

Når du skriver simpel hjemmeside hvad mener du med det?

Jeg beskriver lige hvad hjemmesiden skal kunne.

Der kommer ikke til at være salg fra hjemmesiden, men den skal indeholde billeder og tekst på produkterne og skal kunne opdateres jævnligt så kampagner og nye produkter kan komme på fra dag til dag, derudover skal den gerne linke til firma mail.

Er der et webhotel du kan anbefale ud fra det jeg ønsker?

Tina
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)