Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer ved NETS

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

blot en note

Heine Aaen Hansen:
Der er flere andre alternativer til Swedbank, når det gælder de internationale betalingskort, men hvem du kan vælge, kommer selvfølgelig an på, hvilken betalingsgateway du bruger. Handelsbanken eller Valitor er gode muligheder, hvis du bruger ePay. 

Du skal dog være opmærksom på, at du ikke kan tage imod Visa/Dankort med Handelsbanken eller Valitor - det kan du til gengæld med Swedbank.

Hvis det rene Dankort er et krav for dig, så kommer du ikke uden om Nets, så du skal nok finde ud af, hvad dit behov er.

Quickpay kan også håndtere handelsbanken og valitor. Handelsbanken har ikke problemstillingen m. visa/dankort. For valitor gælder dog præcis det samme som hos epay.

vh

thomas jensen, quickpay

Fra Odense
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 50
Fra  AMHT Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skal forstå det ret, så kan Swedbank og Handelsbanken leverer: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro og visa/dankort (dankort som også har visadelen tilknyttet) Dette kan man ikke med valitor?

Carsten

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Godt spørgsmål. Swedbank og Handelsbanken har samme europæiske visa/mastercard-licens. Så de leverer i høj grad et sammenligneligt produkt. Der hvor forskellen er hvorledes de er integreret til de forsk. PSP'er (betalingsgateways).

Til Handelsbanken har vi (quickpay) direkte integration (via Evry), hvorfor vi/de fint kan håndtere visa/dankort som visa-kort til dem. Jeg tør ikke sige hvorledes de øvrige PSP'er har integreret mod dem.

Til Valitor har vi (quickpay) indtil videre "kun" en integration som går via Nets. Valitor har så at sige lejet sig ind på Nets' tekniske platform. Det medfører så desværre at visa/dankort-transaktioner der kommer forbi den vej rundt bliver betragtet som dankort. Om der er en teknisk eller konkurrencemæssig årsag er lidt vanskeligt at få afklaret. Jeg tør ikke sige om andre PSP'er har "direkte" integration til Valitor. Quickpay får ikke i 2013 desværre - måske i 2014. Man kan i min optik fint bruge Valitor som indløser - men agerer man på det danske markede bør man så bundle m. en dankortaftale m. Nets (som ca. altid være den billigste måde at håndtere transaktioner på uanset). Man kan fint sende transaktioner m. en korttype i en retning og andre kortyper i anden retning.

Håber det giver lidt afklaring.

vh

thomas jensen, quickpay

Fra Odense
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 50
Fra  AMHT Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil sige at man kan modtage visa/dankort med handelsbanken igennem jer? hvordan med swedbank?

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja, det kan man m. både handelsbanken og swedbank.

vh

thomas jensen, quickpay

Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Billigfodpleje.dk Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Med fare for at spørge dumt, så løber jeg alligevel risikoen. 

Som jeg lige læser det, så er det med Quickpay muligt at benytte sig af Valitor som indløser? Jeg spørger da jeg via dette link http://quickpay.dk/features/payment-methods/ ikke umiddelbart kan se, at Valitor fremgår som en mulighed? 

Er det muligt for os, at benytte os af Valitor og samtidige benytte os af Quickpays løsning? Hvis ja, vil der være begrænsninger for os, f.eks. i form af ikke at kunne modtage VISA/Dankort e. lign? 

Mvh

Hasse

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

ikke noget dumt spørgsmål :)

Rent teknisk kan man godt - hverken vi eller Valitor reklamerer dog med det.

Vi har kunder som bruger Valitor, men af forsk. årsager ønsker ingen af partnerne at slå voldsomt på tromme for det. Men hvis det er ok m. Valitor at du anvender os som PSP, er det også ok m. os.

For at virke m. Valitor gennem os skal du af dem have et såkaldt TOF-nummer (som Valitor får af Nets).

vh

thomas jensen

Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Billigfodpleje.dk Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Mange tak for dit brugbare svar. 

Da vi i forvejen har valgt at benytte Jer som betalingsgateway, ville jeg blot finde ud af hvilke indløsningsaftaler der var aktuelle at gå efter. 

Mvh

Hasse

Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Billigfodpleje.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Thomas

Jeg har lige et supplerende spørgsmål.

Ved en aftale hvor I benyttes som betalingsgateway og Valitor som indløser, vil vi så uden problemer kunne modtage MasterCard, Maestro, VISA samt VISA/Dankort? 

Med venlig hilsen

Hasse Nielsen 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)