Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Meta Tag Nøgleord

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 14
Fra  DanskAloeVera.dk Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en webshop som har kørt i længere tid. Men jeg syntes at den rangere alt for lavt på Google søgninger.

Er der nogen som kan give mig råd om hvordan jeg skriver "META TAG NØGLEORD" korrekte. F.eks. har jeg et produkt i webshoppen som hedder: "Avivir Aloe Vera Gel". Skal jeg så som Meta Tag Nøgleord skrive: Avivir, Aloe, Vera, Gel eller kan jeg godt skrive Avivir Aloe Vera Gel uden komma´ere ?

Håber i har nogle gode tips omkring Meta Tag Nøgleord.

Med venlig hilsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Meta tag nøgleord eller meta keywords som den hedder, bruges slet ikke af de store søgemaskiner. Så det skal du ikke udfylde. Jeg vil faktisk helt fraråde dig at bruge dem, for udfylder du dem, kan dine konkurrenter meget nemt aflure hvilke søgeord du vil ranke på.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 14
Fra  DanskAloeVera.dk Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Tak for din tid og dit svar.

Jeg har godt hørt rygtet om at de ikke er så anvendelige mere. Jeg sletter dem ud fra dit råd.

God dag til dig.

Med venlig hilsen

Jens

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg vil nok fokusere meget mere på title tag, en hurtig gennemgang viser at de fleste er skrevet på engelsk, hvilket ikke afspejler indholdet på din side ej heller dine meta beskrivelser. 

Dertil er flere af dem meget korte og indeholder ikke vigtige keywords. Du kan med fordel også arbejde mere med dine H1 på de sider hvor de ikke findes. Husk kun at tilføje et H1 tag på hver side.

Det kan også være en fordel at se på de kategorier der kun indeholder et produkt. En hurtig test viser også, at flere af dine kategoritekster er tage direkte fra producenternes. Det er et meget stort problem, da det er ekstremt vigtigt at de er unikke.

Du har også en udfordring med længden på dine URLs samt indholde af disse. - http://www.green4u.dk/Avivir-Aloe-Vera/Avivir-Aloe-Vera-Kropspleje

Du kan lave en quickfix på dine titles hvis du kan lidt med Excel.

Ovenstående er kun lige en 5 minutters gennemgang og der er garantere mere at komme efter. Håber det kan bruges.

Med venlig hilsen

Mads Prytz

Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 14
Fra  DanskAloeVera.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Tak for dit gode indlæg.

Det jeg har gjort i forbindelse med mine title tag er at skrive det korrekte produkt navn. Mener du at mine title tag burde indeholde en mere beskrivende tekst i forhold til produktet istedet for navnet ?

Du skriver noget om H1, der må jeg indrømme at jeg slet ikke er med ?

Det er rigtigt at en del af mine tekster stadigt er en kopi fra producenterne. Men vi er i fuld gang med at lave ny tekst til alle siderne.

Hvad mener du med Quickfix i forhold til mine lidt lange URL´s ?

Ville det links som du har brugt som eksempel være bedre hvis jeg havde lavet det sådan: http://www.green4u.dk/Avivir-Aloe-Vera/Kropspleje eller vil den stadig være forlang ?

Som du sikkert kan fornemme, så er jeg ret ny inden for SEO og Tags i det hele taget, så du må bære lidt over med mig.

Med venlig hilsen

Jens

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4213
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Skjoldby:
Meta tag nøgleord eller meta keywords som den hedder, bruges slet ikke af de store søgemaskiner. Så det skal du ikke udfylde. Jeg vil faktisk helt fraråde dig at bruge dem, for udfylder du dem, kan dine konkurrenter meget nemt aflure hvilke søgeord du vil ranke på.
Yes

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Det er helt ok. Smile

En Quickfix var ment på dine title. Med hensyn til url skal du være varsom med, at ændre dem da det kræver lidt mere end bare, at finde på en ny. Derfor må du ikke uden videre ændre dem.

Eksempel på url:

http://www.green4u.dk/Avivir-Aloe-Vera/Avivir-Aloe-Vera-Kropspleje/Avivir-Aloe-Vera-Spray

Kunne være

Tags som h1, h2, h3, h4, h5, h6 er overskrifter der bruges til at fortælle søgemaskinen, hvad der er vigtig på siden og hvad den handler om. H1 bruges på den vigtigste overskrift og resten på underkategorier.
Det er vigtig at man ikke bruger mere end et H1 tag på, hver side medmindre det giver RIGTIG god mening.
Jeg vil gerne svare på et par spørgsmål mere, hvis du sender mig en pm så skal jeg give dig et par grundtips til SEO Smile
Tilmeldt 1. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg driver en webside om swimmingpool og spa. Det helt overskyggende er det gratis debatforum og de gratis kurser m.v som jeg tilbyder alle der har swimmingpool og spa.

Jeg har indtil nu brugt adwords til at sprede siden ud, men de udgifter løber efterhånden skrigende op

Sideløbende er der dog fra 2013 en webshop, da udgifterne til den gratis side efterhånden løb løbsk og ikke kunne dækkes af privatmidlerne

Som så mange andre vil jeg gerne have weboptimeret min side og det kan man jo sagtens få hvis man kan betale 20-30-40.000 kr, men det er min pengepung ikke lige til

Det jeg har behov for er, som alternativ til alle de penge der bliver smidt ud til adwords, at få weboptimeret www.poolraadgiveren.dk der har www.swimmingpool-danmark.dk som underside

Derudover hjælp til hvordan facebook - google + etc bliver integreret ind i hele konseptet

Er der nogle af alle jer nørder derude der ved noget om alt dette og vil/kan gøre et rimeligt arbejde for en rimelig pris. Måske har I ligefrem brug for et eller andet indenfor swimmingpool eller spaverdenen

Jeg arbejder med Joomla og har en webshop fra redshop

Hvis så skriv til mig på bjarne@poolraadgiver.dk eller ring til mig på 50580158

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)