Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, som det hele siger, så vil jeg gerne have alle de input jeg overhovedet kan få på min hjemmeside, når der handler om SEO.

Jeg vil gerne vide præcis, hvad jeg skal læse om, når det gælder SEO på min side. Er ret sikker på at jeg skal have en til at hjælpe mig senere hen - mod betaling. Men inden da vil jeg gerne kigge de forskellige formuleringer/ord i sømmene og se efter hvad jeg har brug for, og hvad jeg ikke har brug for :-)
Håber I forstår!

Min hjemmeside hedder www.norena.dk

Mvh
Steffen

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør indsætte noget tekst i din H1 på forsiden.. Lige nu er der blot et logo, med alt teksten "Norena" - Tilføj teksten "Norena effektiv rengøring" og skjul den så med en negativ text-indent.. Ret samtidig dit alt tag på logoet til "Norena effektiv rengøring".. Blot et lille indpsark :)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det samme kunne gøre sig gældende med banneret i toppen.. Som min. en bedre alt tekst end "Banner 1" :)

Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Super. Tak for hjælp.

Andre der har noget?

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen.

Som Rasmus skriver det, kan du sagtens bruge H1, h2 på dine sider.

Få orden i dine urls. http://norena.dk/?page_id=13 kunne blive til http://norena.dk/om

Hvis du ønsker en specifik side som skal højt op på google i et eller flere specifikke keyword. så links fra dine andre sider med det keyword. Så ved google nemlig hvilken af dine sider der er vigtigst med netop det keyword.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen.
Din side virker rigtig godt på smartphone.

Der er lidt stavefejl på siden, som kan have betydning for både kunder og seo.
Det er erfarne medarbejdere og i er fleksible.
I tilbyder kvalitetsrengøring i et ord.
I er serviceorienterede.
Jeg mener at der skal s på vinduespartier. Om det er med eller uden bindestreg har jeg ikke styr på.
Norena tilbyder erhvervsrengøring. Der har du "vi" med i sætningen. Det er forkert. Jeg vil også mene at fitnesscentre er i ét ord.
Der mangler et t i institutioner.

Det er vigtigt at ord er stavet rigtigt og at sætninger er sammensat grammatisk korrekt i forhold til seo. Det er jo de ord og sætninger folk skriver i søgefeltet på f.eks. Google.

Jeg kan her fra min smartphone ikke se kildekode, så jeg ved ikke om title, description og H1,H2 osv. er udfyldt rigtigt.

Ellers en fin hjemmeside synes jeg.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

husk også dine metadescriptions

Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tak for feedback.

Må vist hellere få kigget siden igennem for stavefejl.

:-)
Tak for råd allesammen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig med de andre i manglende <h1>-indhold, manglende meta-description tag samt korrekturlæsning.

En ting, du kan overveje er at få indflettet nogle authority-links på siden/erne, bare et par enkelte links, ikke til konkurrenter, men til kunder og myndigheder (fx links til miljø-standarder og andre standarder, som I overholder).

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)