Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VPS, CLOUD, Webhotel eller helt egen server ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Fra  Bisling Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at få udviklet en webløsning i udlandet og udvikler har lige sendt mig nogle krav specs. Er der nogen af jer der kan komme med anbefaling / erfaring med firmaer der kan leverer følgende :

Core i7 processor
At least 16GB of memory. Depending on cost (sorry I have no idea) we may opt for 24, 32, or 64 GB options. The more memory the better for larger number of users.
1TB HDD Raid config.

Windows server 2008 R2 Standard edition or Windows Server 2012 Standard Edition.
SQL Server 2012 Web Edition 64-Bit

Hilsen

Søren

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det din programmør har skitseret der en dedikeret server, den koster ca. 2000kr i danmark eller 800-1000kr i udlandet.

Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er seriøse krav, det må være et meget tungt projekt.

Jeg vil gerne helt afskrive webhotel for dig.

Så er der VPS, dedikeret server tilbage, eller helt egen server tilbage.

For VPS og Dedikeret server kan du kigge på hetzner.de hvis det skal være relativt billigt, ellers Meebox og Cloud.dk kan jeg fint anbefale.

I det lange løb er det billigst at du selv køber alt til serveren og får den hosted ved en udbyder.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tommy Bjerg:
I det lange løb er det billigst at du selv køber alt til serveren og får den hosted ved en udbyder.

Det ved jeg virkelig ikke hvor du har fra ... men det er ihvertfald noget vås!

Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du sætter din tid for vedligeholde servern til 0 kroner, samt gå udfra at serveren aldrig gå i stykker hardware mæssigt, så ja. Så er det selvfølgeligt billigst selv at købe det hele.

Ellers vil jeg anbefale dig at kigge på en VPS. Hvor alt hardware er ude af dine hænder. Evt. som manage hvis du ikke ved noget omkring server drift.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Men udviklerne har tit en overbevisning omkring at tingende ikke koster noget, og at hvis de ikke siger det bedste af det bedste, så ja, så hænger de jo på at de anbefalede dig en for lille host.

Så i har sikkert en demo periode, hvor i skal teste tingende igennem. Så vil jeg anbefale dig at købe en mindre VPS, og så skrue op nå det bliver et problem.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)