Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af kostvejleder

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan  godt lide design og farvevalg, og udtrykket på sitet i det hele taget. Det signalerer frisk og sund. Også positivt med billedet af dig selv på forsiden.

Men jeg er også langt hen ad vejen enig i Jens' betragtninger. Der er virkelig mange valgmuligheder under priser, og jeg vil råde dig til at vælge 2-3 stks. ud, og fokusere på dem, og evt. have en "Læs mere"-mulighed nederst, med link til en side med de resterende valgmuligheder.

Jeg synes også teksten bør strammes op, dvs. fjern alt overflødigt. Fx. er der ingen mening i, at der er et link til dit website - på dit website. Du kan også med fordel droppe enten linket "Om mig" eller "Om Body2Care", saml hellere de to punkter på én side.

Men ellers en rigtig fin hjemmeside Yes

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

På forsiden/velkommen har du to links i bunden. "Mere om mig", åbner et nyt vindue. Det er lidt irriterende. "Om bode2care" virker ikke.

Teknisk er alt tekst på en side, hvilket ikke er optimalt i forhold til at blive fundet på søgemaskinerne.

Siden priser, udnytter kun halvdelen af indholdsområdet. Hvorfor ikke benytte alt den plads du har ude i højre side?

Hvis du har en struktur over dine priser, fanger jeg den ikke. Jeg ville sortere efter pris, eller efter tydelige kategorier.

Fjern de social media knapper som du ikke bruger.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det sådan at jeg rent faktisk overvejer at finde en personlig træner/kostvejleder. Jeg kan afsløre at jeg ikke blev fanget af din side (jeg ved godt den ikke er helt færdig).

Jeg synes der er flere som er kommet med gode bud og rettelser. Jeg har dog et par ting yderligere, så kan du bruge det eller lade være:

Der mangler noget mere værdi i de sætninger og ydelser du skriver om. Skriv mere hvad de betyder for dine kunder, fremfor hvad de indeholder.

Jeg tror i øvrigt det er vigtigt at notere sig hvilke(n) målgruppe(r) du kan tilbyde din service til. Der er mange forskellige årsager og målsætninger folk kan have for at gå til diætist/kostvejleder. Nu har jeg ikke læst alt på din side, så det kan godt være det er der et sted, men i hvert fald ikke tydeligt nok til at jeg fangede det inden jeg fandt siden uinteressant for det jeg søgte i en kostvejleder. Det jeg mener her er, at siden skal henvende sig til dem du vil have fat i. Jeg fik hurtigt indtryk af at det var til "den almindelig dansker som skal bruge hjælp til at tabe sig" (no offense). Jeg søger eksempelvis at optimere min kost i et bodybuilding henseende, hvilket jeg ikke fik indtryk af du kunne assistere med. - håber det giver mening?

Sidst men ikke mindst, mener jeg absolut også nogle eksempler er en god ide. Jeg kan se du har lavet en fane til før/efter billeder. I og med det formodes at mange benytter en kostvejleder af blandt andet kosmetiske årsager, så er det godt med nogle visuelle resultater. Brug eventuelt dig selv som eksempel hvis det giver mening i forhold til det du vil tilbyde folk - det giver også noget personligt at man selv kan udrette det man vil have andre til at opnå.

Lige mine kommentarer.

God vind!

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu engang tusinde tak fordi i gider at bruge jeres tid på at kigge på min hjemmeside - det sætter jeg stor pris på.

Jeg er pt. igang med at samle det hele til en to-do-liste" Det jeg har lagt mest mærke til under mine priser. Derfor har jeg rodet lidt PS og skabt det i kan se i bunden. Planen kunne evt. være at lave dem i 2-3 forskellige farver efter kategori. Hvad siger i til dem...? Er det pænt, eller røvsygt...? Og bare idéen..? 

K

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg savner lidt info om, hvilken kostskole du kommer fra?

Kan jeg bestille 50 min. kostvejledning for 300 kroner i Århus?

Jeg indtager mellem 3.000-4.000 kcal om dagen, er det usundt? Jeg er 180 cm høj og vejer 70 kg.

VH. HelePlanter.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

GrN.dk - Logistik og regneark:

Jeg savner lidt info om, hvilken kostskole du kommer fra?


Se forsiden en gang til, der står det...! 

K

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

:-D Der skulle stå kostparadigme, eller ønsker du, at dine kunder går til en anden side for at få det at vide?

VH. HelePlanter.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Amino

Endnu engang tak for alt den gode feedback i har givet mig - det er fedt!

Jeg har bygget lidt på hjemmesiden, og fået skrevet nogle flere tekster ind inkl. billeder.

Den er dog stadig ikke helt færdig, da der mangler en lille grafik under "priser".

Men hvordan syntes i den ser ud nu..?  
Lige et hurtigt link til siden: www.body2care.dk 

K

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber ikke du tager det som et personligt angreb, men dit profilbillede på forsiden, der ser du lidt træt ud, du ser lidt småfed ud ( og jeg tror selv du ret muskuløs, uden at være fed overhovedet, men vinklen gør det lidt sådan ) og du står med siden til som om du er på vej væk.

Kort sagt ser du lidt for afslappet ud, nærmest træt og med siden til. Og så tror jeg godt folk ved at du ikke er fed, men billedet snyder lidt synes.

Se folk i øjnene og vis dem at du er nærværende ved at vende fronten imod dem. Og så lad os se din veltrænede krop ;)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Jeg håber ikke du tager det som et personligt angreb, men dit profilbillede på forsiden, der ser du lidt træt ud, du ser lidt småfed ud ( og jeg tror selv du ret muskuløs, uden at være fed overhovedet, men vinklen gør det lidt sådan ) og du står med siden til som om du er på vej væk.

Kort sagt ser du lidt for afslappet ud, nærmest træt og med siden til. Og så tror jeg godt folk ved at du ikke er fed, men billedet snyder lidt synes.

Se folk i øjnene og vis dem at du er nærværende ved at vende fronten imod dem. Og så lad os se din veltrænede krop ;)

Haha..! Okay, det har jeg alligevel aldrig hørt om. Vil sige jeg kun har fået positivt feedback på mit "profilbillede". Men er trods alt ret glad for din beskrivelse af det. Tak Jimi Wink

K

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)