Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af kostvejleder

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

På den positive side er dine farver, jeg fik faktisk lyst til salat af at læse på siden.

Her er lidt feed-back:

1) 

Din "om body2care" starter i 3.person og skifter så. Du er dit firma. Det gør du ret klart på forsiden, så hold bare fast i det. F.eks. "Jeg startede B2C i 1996 fordi jeg på markedet ikke kunne finde..." eller sådan noget

2)

Det hedder "sportsfolk" ligesom idrætsfolk og ikke sportfolk som du skriver

3)

der er tastefejl under tidsbestilling (ske og ikke se)

4) 

Jeg er uddannet kostvejleder hos At Work, derefter følger uddannelsen i aktiv ernæring hos At Work.

Blev forvirret! Skriv bare "Jeg er uddannet kostvejleder hos At Work og her har jeg også har taget uddannelsen i aktiv ernæring. 

eller noget lettere i den stil

5)

Dit citat er fint, men hvorfor ikke køre metaforen med gaven helt ud. I stedet for: "Jeg mener at livet er en gave – det er vores eget ansvar, at sørge for det bliver så langt som muligt”.

kan du skrive "Jeg mener at livet er en værdifuld gave – det er vores ansvar at den holder så længe som muligt”.

Bare en ide!!

6) Nu har du et billede af en før og efter kvinde, men der mangler i den grad historien bag. Hvem er hun, hvad har i lagt om i kosten, hvor længe tog det? Det behøver ikke blive ren "Femina-stil" men der skal noget mere kød på (ho ho) .

Ville hjertensgerne liige give dine tekster et hurtigt pift. Sig til hvis du er interesseret :)

Held og lykke, nu vil jeg tage lidt frokost!

Caroline

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline