Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af kostvejleder

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

På den positive side er dine farver, jeg fik faktisk lyst til salat af at læse på siden.

Her er lidt feed-back:

1) 

Din "om body2care" starter i 3.person og skifter så. Du er dit firma. Det gør du ret klart på forsiden, så hold bare fast i det. F.eks. "Jeg startede B2C i 1996 fordi jeg på markedet ikke kunne finde..." eller sådan noget

2)

Det hedder "sportsfolk" ligesom idrætsfolk og ikke sportfolk som du skriver

3)

der er tastefejl under tidsbestilling (ske og ikke se)

4) 

Jeg er uddannet kostvejleder hos At Work, derefter følger uddannelsen i aktiv ernæring hos At Work.

Blev forvirret! Skriv bare "Jeg er uddannet kostvejleder hos At Work og her har jeg også har taget uddannelsen i aktiv ernæring. 

eller noget lettere i den stil

5)

Dit citat er fint, men hvorfor ikke køre metaforen med gaven helt ud. I stedet for: "Jeg mener at livet er en gave – det er vores eget ansvar, at sørge for det bliver så langt som muligt”.

kan du skrive "Jeg mener at livet er en værdifuld gave – det er vores ansvar at den holder så længe som muligt”.

Bare en ide!!

6) Nu har du et billede af en før og efter kvinde, men der mangler i den grad historien bag. Hvem er hun, hvad har i lagt om i kosten, hvor længe tog det? Det behøver ikke blive ren "Femina-stil" men der skal noget mere kød på (ho ho) .

Ville hjertensgerne liige give dine tekster et hurtigt pift. Sig til hvis du er interesseret :)

Held og lykke, nu vil jeg tage lidt frokost!

Caroline

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline

Tak for din feed back. Jeg har rettet det til som jeg syntes skal rettes. Det er det under "Om Body2Care" ikke ændret endnu, men det vil det blive i løbet af dagen.

Pt. har jeg ikke planer om at købe tekster af andre. 


/Kenneth Popp

K

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Body2Care.dk

De andre har været inde på det meste af det, som jeg selv ville nævne. Jeg synes dog at siden "før og efter billeder", hvor du har den ene case story mangler mere indhold. Specielt ville jeg som kunde være interesseret i hvilket forløb kunden havde købt, så jeg har noget at forholde mig til, når jeg kigger på dine priser.

Desuden tror jeg måske, at det ville være en idé, at tilbyde nogle gratis forløb her i starten, så du kan få flere succeshistorier på din side. Jeg ville i hvert fald ikke købe kostvejledning hos en med kun én succeshistorie.

Held og lykke med hjemmesiden. :-)

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

PowerAddict:

Desuden tror jeg måske, at det ville være en idé, at tilbyde nogle gratis forløb her i starten, så du kan få flere succeshistorier på din side. Jeg ville i hvert fald ikke købe kostvejledning hos en med kun én succeshistorie.

Jeg har to "kunder" so mhar vundet min konkurrence på facebook, som jeg er igang med at lave et forløb med. Du har helt ret, ville heller ikke selv gøre det. Der kommer også snart nogle "intro-rabatter" hvor man eks. spare 50%, blot for at få kunder i butikken.

Tak for feed back. 

K

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)