Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort leverandør (forside - mat med blank tekst, ens farve)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg skal have lavet nogle visitkort, der skal matche nogle gamle.

Bagsiden er lige til, men forsiden skulle gerne være mat sort, med logoet i blank sort - kender i en god leverandør af visitkort?

Mvh.

Asger

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger ;)

Jeg kan hjælpe dig med lige præcis det du står og mangler.

Vi leverer Danmarks bedste visitkort, og pt. har vi et tilbud kørende på Amino der lyder på:
-------------
300 stk. Verdensklasse Visitkort
Mohawk 432 GSM - Miljøvenligt papir (Træet komme fra vedligeholdte skove,  produceret kemikalie frit på vindenergi)
Tryk på begge sider i alle farve
Mat Kachering - Overflade behandling
Levering til døren
-------------
429,- Inkl Moms

Du er også meget velkommen til en uforpligtende snak.

Vores Amino tråd ligger her


Mvh
Asger Emborg

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

  Hvis det er sådan at overfladen skal være mat - men logoet blankt - så er det en partiel lakering du er ude i. En kachering alene giver ikke en mat/blank effekt som den du beskriver.

Der er 3 måder at gøre det på: Den ene er at lægge en mat lak på begge sider af visitkortet og så efterfølgende lave et tryk med en blank UV-lak.
Den anden mulighed er at bruge en mat kachering i stedet for den matte lak, men stadig efterfølgende lave logoet med en blank UV-lak.
Den sidste mulighed er ligesom de to ovenstående, hvor man enten bruger lak eller kachering, men så efterfølgende laver logoet som et folie-tryk med en blank folie.

Så teknisk set er metoderne næsten ens rent visuelt. Og vi kan lave visitkort med disse teknikker inhouse i MediaMouse.

Hvis du vil høre noget mere omkring mulighederne og prisniveauet, så er du velkommen til at sende mig en email på  jesper snabelA mediamouse.dk. Jeg sender dig også gerne nogle eksempler hvis det kunne være interessant - så må du godt blot lige emaile mig din postadresse Geeked.

/Jesper

 

Fra København
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Super!

Jesper jeg har skrevet til dig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)