Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vandtank opfyldningen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal bruge en masse vand.
Jeg skal kører rundt med en vandtank på 1000l som jeg skal have fyldt op 2-3 gange om dagen.
Er der steder eller en måde man kan få fyldt sådan en tank op hurtigt ?
- Broch

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

 

En almindelig brandhane burde da være en mulighed de findes jo overalt i byerne. Lav en aftale med den lokale vandforsyning om at du må bruge brandhanerne.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter hvad jeg lige kunne finde ud af ved at søge på det, er det ikke det nemmeste at få lov til over en længere periode.
Jeg gik ud fra der lige var en nem metode, eller steder man kan betale sig fra der , der er da mange der kører rundt med sådan nogle tanke der skal fyldes op.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er du dog kommet frem til den konklusion at det ikke er næmt?  Naturligvis skal du betale for det vand du bruger, derfor skal du lave en aftale med vandforsyningsselskabet i den kommune hvor du skal bruge vandet. 

Fra Farum
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvor kører du henne af og hvad skal vandet bruges til (kvalitet)? Jeg tror Kbh. har noget B-vand, altså ikke til at drikke, man kan tanke forskellige steder.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er Jylland desværre. Og det er sjældent i de store jydske byer

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hvorfor dælen snakker du ikke med vandforsynings selskabet i det område hvor du skal bruge vandet ??

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Broch:

Jeg står og skal bruge en masse vand.
Jeg skal kører rundt med en vandtank på 1000l som jeg skal have fyldt op 2-3 gange om dagen.
Er der steder eller en måde man kan få fyldt sådan en tank op hurtigt ?
- Broch

Du kan kontakte kommunen, der kan du lave aftaler med dem om flere forskellige steder hvor du kan få fyldt din tank op, det koster lidt, men det går sårn noget jo ;)

Fra Taastrup
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Broch

De fleste vandforsyninger har eller skal ha' en "tankstation" til vand. Der tanker spulevogne (kloakservice) i dag. Der er forskellige betalingsløsninger til dette. At tappe fra brandhane er no-go! de er forbundet til drikkevandsledningen og ved bagslag risikere du at forurene hele systemet.

Hvor jeg ved det fra? .... vi er ved at udvikle vandstander.dk .... det ku' du lige sige når du kontakter forsyningerne Wink

mvh Jan 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Det kunne godt blive aktuelt. 


Jeg håber stadig lidt på en anden løsning, Jeg har hørt at man evt. kan tilslutte noget ens egen udendørs vandhane, så der kommer flere l/min ?

Er der nogle der ved noget om dette ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)