Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg drømmer om en flot hjemmeside til min virksomhed - hvad kan det koste?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Fra  Bulbs of Aarhus Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Dette er mit første indlæg, så i må bære over med mig, hvis jeg skriver i det forkerte forum.

Jeg går med nogle forretningsplaner, hvor jeg skal have en hjemmeside flot design, og ikke nødvendigvis komplicerede funktioner.

På hjemmesiden skal man kunne:

- Oprette en bruger

- Lave et opslag, som alle kan se.

- Andre brugere skal så kunne skrive/vedhæfte sin egen tekst under første opslag.

- Derudover skal de forskellige opslag kunne lægges ind i kategorier- og underkategorier.

- Et enkelt betalingssystem, hvor brugerne betaler enten pr. indlæg eller pr. måned(abonnement).

 

Som sagt, ønsker jeg ikke et hav af funktioner, men klart det vigtigeste er pænt og enkelt design. Til sammenligning, drømmer jeg om at det skal have samme layout/design stil som www.gomore.dk.

Jeg har meget begrænset viden, ang. programmering af hjemmesider, så mit store spørgsmål er, hvad kan sådan noget koste, og hvor lang tid skal man sætte af til det?

Jeg håber I kan hjælpe mig.

- hvis ikke andet, nogen der ved hvem der har lavet gomores hjemmeside?

Mvh William Jeppesen

Fra Suldrup
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan helt sikkert hjælpe dig. Klik ind på www.eventa.dk og kig dig lidt omkring. Hvis du kan lide hvad du kan se, er du velkommen til at ringe/skrive til os, og så finder vi en god pris til din løsning.

Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William! 

Først og fremmest; Velkommen på Amino.dk. :-) 

Det lyder til at være et spændende projekt, du har gang i.

Lidt information om mig selv:

Jeg er pt. under uddannelse som multimediedesigner, hvilket givet mig kompetencer indenfor design, markedsanalyse og virksomhedskommunikation. Jeg er bosat på Fyn, hvor jeg også studerer. Efter skolen bruger jeg rigtig meget tid på at designe - er selv i gang med mit eget site, som kommer til at fungere som et portfolio, det er pt. ved at blive programmeret. 

Jeg vil selvfølgelig gerne hjælpe dig med at bygge en super fed hjemmeside op omkring dine behov og ønsker. 

Hvis du er interesseret i at tage en snak om ønsker, referencer og tanker omkring projektet, så send en mail til christian@christianjohnsen.dk 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ikke særligt kompliceret.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Remy:

Det lyder ikke særligt kompliceret.

Big Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 58
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig forbi www.ukmedia.dk og se på noget af det vi har lavet. Kontakt mig hvis du er interesseret i et uforpligtende tilbud.

Venlig Hilsen Lasse Kjær

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 51
Fra  Habberdesign Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William. 
Velkommen til Amino :)

Jeg arbejder i min fritid med at designe og programmere hjemmesider, og denne opgave lyder perfekt for mig.
For at kunne give en klar pris skal jeg nok have lidt flere informationer, men jeg vil kunne gøre det et sted mellem 2000 og 5000.
For en fast pris/uforpligtende bud kan du kontakte mig på contact@habber.dk. Eller gennem mit portfolio på www.habberdesign.eu. 

Jeg håber på at høre fra dig. 
Kasper Laursen.  

Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William

Vi bruger nogle polske designere og programmører, som er billige, dygtige og erfarne. 

Men hvis du kan få lavet det hele for 2000 kr, som der er nogle der tilbyder i tråden, så gør endelig det.

Sørg dog for at lave en klokkeklar aftale om, hvad der er inkluderet og ikke, samt at du har alle rettigheder til det der er blevet udviklet. Plus, hvis det er muligt, så betal først ved levering.

Med venlig hilsen
Web Solutions
www.web-solutions.eu 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)