Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino har givet os så meget - nu er det på tide at give lidt tilbage

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 14 person

Vi har igennem det sidste 1½ år fået rigtige mange gode kontakter og ikke mindst rigtig mange dejlige kunder igennem Amino. Og nu synes jeg, at der skal gives noget tilbage - for selv om vi har voldsomt travlt, så skal man ikke glemme, hvor man har fået sine kontakter og kunder.

Derfor vil vi gerne forære en komplet Magento webshop væk.

Vi stiller ikke så mange krav, du skal blot have en god idé - eller du skal måske stå med nogle fede produkter, men ikke selv har økonomi eller evnen til selv at få startet din shop. Din baggrund er ikke væsentlig, du skal bare være klar til selv at overtage driften af din egen shop - og naturligvis kæmpe for at få succes.

Skriv en kort historie i tråden om dig selv, din idé m.v. - så udvælger vi den dygtige vinder indenfor 2 uger.


Med venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Se det er satme i orden, rigtig flot gjort Yes

Kan man også smide sin besked over PM / Mail eller skal det være her i tråden ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

5 stjerner herfra for overdrevet god stil. Stor respekt for det :) 

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Varde
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 18
Fra  spiritusforretningen.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

super sejt gået :-)

kan man skrive en PB til jer??

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes eventuelle "deltagere" burde skrive begrundelsen her i tråden, da alt så er samlet et sted og andre også har mulighed for at se, hvorfor vi lige udvælger den pågældende vinder :)

Men øvrige beskeder må da gerne sendes som PB eller på mail@wuuzuu.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Thomas

Jeg er meget interesseret i at blive tildelt denne webshop, da jeg på ingen måde besidder teknisk snilde hvad angår det at lave webshops. Til gengæld er mit felt salg og markedsføring.

Til at starte med skal det nævnes at jeg ikke umiddelbart har en fastlagt plan for hvilke produkter jeg vil have i webshoppen, men jeg har gjort mig flere tanker i forskellige retninger, eksempelvis leasing af møbler til studerende, økologisk creamer og olie, og evt. en konsulentvirksomhed med henblik på salg.

Grunden til at I skal vælge mig, er fordi jeg meget gerne vil have en fritidsbeskæftigelse, som ret hurtigt kan gå hen og blive min fuldtidsbeskæftigelse. Jeg har (desværre) lige båndlagt mig økonomisk med nyt hus og barn, plus en kæreste som er på SU, så det er ikke fordi pengene hænger på træerne. Jeg tid til anden overvejet at bruge 5-10000 på at få lavet en webshop, men synes ikke at pengene skulle gå i den retning endnu.

Derfor ville det være fedt med et skub i den rigtige retning, og en kæmpe tak til udbyderen.

Jeg venter i spænding på svar. :-)

Anders Fensbæk

Salgskonsulent hos Systemfrugt A/S

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,
tak for dit bidrag - du vil naturligvis også blive taget i betragtning :)

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En Webshop, der skal sælge golfudstyr med dropshippingwww.golfhouse.dk 

Jeg har haft siden i flere år, men aldrig fået gjort noget ved den, så kunne den komme op at køre, ville det da være super fedt.

Synes det er et fantastisk tilbud i her kommer med, tak til jer og til Martin for Amino.

De bedste hilsner og med stort håb!

Peter

peter (a) golfhouse.dk 

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg tænker på et autodealsite - Hvor man kan spare en masse penge på auto reparationer, Jeg har prøvet med Autodeals.nu, men jeg synes siden er virkelig utroværdigt, og så videre - Så det blev desværre ikke til noget.

På siden vil man kunne komme ind, taste sit postnummer ind og finde gode auto-reparationer - Man finder så en masse Autoværksteder rundt i danmarks og spørger om de vil være med i projektet -
 
Man kan markedsføre dette projekt gennem Facebook, google og youtube.

mvh  

Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hi Thomas,
Tak tak endelig en som giver nye iværksættere et kæmpe skub på vejen.Det er din måde at sige tak på til Amino, og jeg er sikker på Aminoer ville give ekstra skub til din forretning som selv tak :)

Øv øvvv jeg er stadig i analyse face og kan derfor ikke være med.... Men men hvis jeg kan giv 3 gode grunde til det burde være mig og du synes om dem, kan du måske gengælde det ved lave min webshop til billige penge en dag :)
1) Jeg kan programmere, meeen er ikke prof som dig :)
2) Jeg kan kun starte og slukke for photoshop, men du kan forvandle en ko til elefant med den.
3) jeg ved brugervenlighed er vigtigt, men kun du kan skabe den.
Side 1 ud af 3 (25 indlæg)